Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (2 timer siden):

Du må da ta med deg microen! Den er jo gull verdt til å tine ting du har glemt å ta opp fra fryseren, varme opp rester i full fart og sånt! Den er ikke dugende kun til Fjordland den, vi har aldri Fjordland, men bruker microen ganske ofte. :) 

Jeg skulle gjerne tatt med meg mikroen, men det er så lite benkeplass at jeg måtte ofre noe, og jeg ofrer ikke kaffemaskinen😉

Glitter skrev (1 time siden):

Tenker det er en vanesak. Litt som induksjonstopp. :)

Jeg får induksjonstopp i det nye huset. Det gleder jeg meg veldig til. Hadde det i mange år før vi gikk fra hverandre så jeg har virkelig savnet det. Nå vurderer jeg å ta vekk vannkokeren fra benken også og bare kjøpe meg en tekjele.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/465803-ukepenger/page/2/#findComment-4086008
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...