Gå til innhold

Er du fornøyd med navnet som foreldrene dine ga deg?

Anbefalte innlegg

påskelilje skrev (55 minutter siden):

Nja.... jeg har alltid syntes at navnet mitt var kjedelig, og da jeg var barn ønsket jeg at jeg heller hadde hatt et som liknet litt, men som var mye finere. Nå er det helt greit å ha det navnet jeg har, det er jo MEG 🙂 

Jeg ville hete Kicki! Det var nemlig et ordentlig hestejentenavn - hadde nok lest det i opptil flere hestebøker! 🤣 Snuppa mi ville en periode hete Sofia da hun var i 10-årsalderen, så det var nesten litt creepy da hun for en god stund siden hadde praksis i en barnehagen via NAV og en av jentene der hardnakket påsto at Snuppa mi het Sofia... 😳 

Fortsetter under...

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jeg ville hete Kicki! Det var nemlig et ordentlig hestejentenavn - hadde nok lest det i opptil flere hestebøker! 🤣 Snuppa mi ville en periode hete Sofia da hun var i 10-årsalderen, så det var nesten litt creepy da hun for en god stund siden hadde praksis i en barnehagen via NAV og en av jentene der hardnakket påsto at Snuppa mi het Sofia... 😳 

Kan jo hende hun er en Sofia da. Reinkarnasjon bla bla osv. 

Anonymkode: 66676...473

Ja, jeg er fornøyd med navnet mitt og kunne ikke tenke meg å hete noe annet.

Jeg har bare ett fornavn. Mine foreldre ville egentlig at jeg skulle ha to, men jeg måtte døpes i all hast på sykehuset i tilfelle jeg ikke ville overleve så da fikk de ikke tid til å finne to navn. (Drama queen fra day 1 😅 ).

hipohopp2022
Lillemus skrev (40 minutter siden):

Sofia er er veldig fint navn😏

Annonse

Flower12345
Fru2020 skrev (21 timer siden):

Jeg liker navnet mitt, men på 80- tallet da jeg vokste opp var det veldig inn med hvite luer med røde navn på. Og siden jeg har et navn bestående av to var det ikke lue til meg. Navnet mitt er mye vanligere i Danmark så jeg reagerer enda med at der er navnet mitt, på slike turistting med navn på.

Ellers tenkte jeg noen ganger at foreldrene mine var rare som kalte meg navnet jeg fikk når navnet Anna fantes. Ingen navn i verden var så fint syntes jeg.

Ja de luene husker jeg så godt. Ønsket meg en veldig lenge men ingen hadde mitt navn. På 80 og 90 tallet kjente jeg ingen som het Nicoline, men jeg ser det er flere og flere nå som får det navnet 

Jeg er fornøyd. Eneste er at jeg har samme navn som hovedpersonen i en film som har ett slags kallenavn. Så har fått høre det kallenavnet mange ganger. Da jeg var mindre var det veldig ofte, mens nå skjer det en sjelden gang.

snusmumeriken96

Jepp. Har et uvanlig navn, og har alltid fått høre at det er såå fint. Er faktisk ingen andre i Norge som heter det, og folk tror jeg er fra utlandet. Er som regel det de spør om- hvor jeg er fra 👍😄

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...