Gå til innhold

Hvor raskt er det vanlig å få følelser for noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det ikke litt rart å få følelser for noen bare fordi sexen er god, og så raskt etter bare noen uker? Det var opprinnelig bare et seksuelt forhold, men begge har nå litt gryende følelser for hverandre. Kanskje fordi vi også har snakket en del og blitt bedre kjent. Men jeg ønsker ikke dette her, så det er litt vanskelig. 

Anonymkode: ddf4e...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke litt rart å få følelser for noen bare fordi sexen er god, og så raskt etter bare noen uker? Det var opprinnelig bare et seksuelt forhold, men begge har nå litt gryende følelser for hverandre. Kanskje fordi vi også har snakket en del og blitt bedre kjent. Men jeg ønsker ikke dette her, så det er litt vanskelig. 

Anonymkode: ddf4e...45e

Da får du si det som det er og trekke deg ut av det hele. Ikke la den andre tro at du er interessert i noe mer om du ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (14 minutter siden):

Da får du si det som det er og trekke deg ut av det hele. Ikke la den andre tro at du er interessert i noe mer om du ikke er det.

Han vet det allerede at jeg ikke er interessert i noe mer, men vil likevel fortsette. Så det er jeg som egentlig sitter med avgjørelsen her, men er bare litt vanskelig å avgjøre. Fornuften sier meg at jeg må avslutte, følelsene ikke. Men tror nok det beste er å la fornuften seire ja, for jeg ønsker virkelig ikke at vi skal bli glad i hverandre sånn helt på ekte. Det kan fort bli mye tull ut av det, og det ønsker jeg ikke.

 

Grendel skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det ville vært rart å ikke få følelser i en sånn situasjon. 

Ja, du synes? Det er kanskje naturlig. 

Anonymkode: ddf4e...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (3 minutter siden):

Jeg synes det ville vært rart å ikke få følelser i en sånn situasjon. 

Selv etter relativt kort tid?

Anonymkode: ddf4e...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selv etter relativt kort tid?

Anonymkode: ddf4e...45e

Det høres normalt ut for meg, men jeg er kanskje ikke helt normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Grendel skrev (Akkurat nå):

Det høres normalt ut for meg, men jeg er kanskje ikke helt normal.

Tror du er ganske normal, så da er nok vi det også ;)

Anonymkode: ddf4e...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Selv etter relativt kort tid?

Anonymkode: ddf4e...45e

Hva er kort tid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen uker.

Anonymkode: ddf4e...45e

Det var kort tid for følelser… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (Akkurat nå):

Det var kort tid for følelser… 

Ja, ikke sant? Men har tenkt at det kan gå veldig kjapt for noen og veldig sent for andre. Det varierer nok veldig. Men følelsene er ikke dype. Og jeg vil avslutte før det blir til noe dypere. 

Anonymkode: ddf4e...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, ikke sant? Men har tenkt at det kan gå veldig kjapt for noen og veldig sent for andre. Det varierer nok veldig. Men følelsene er ikke dype. Og jeg vil avslutte før det blir til noe dypere. 

Anonymkode: ddf4e...45e

Dvs FORNUFTEN vil det, men ikke følelsene. Litt komplisert. 

Anonymkode: ddf4e...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dvs FORNUFTEN vil det, men ikke følelsene. Litt komplisert. 

Anonymkode: ddf4e...45e

Kompliserte ting, huff. Det er ofte sånn med date. Jeg personlig hadde blitt skremt og gått videre men du må selv føle hva som er rett for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (9 minutter siden):

Kompliserte ting, huff. Det er ofte sånn med date. Jeg personlig hadde blitt skremt og gått videre men du må selv føle hva som er rett for deg. 

Ja, må nok slutte å date menn jeg ikke ønsker noe forhold med. 

Anonymkode: ddf4e...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det nok er vanligere å få følelser enn det å ikke få det. Selv bare etter noen uker, ser ikke noe rart ved det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Noen uker.

Anonymkode: ddf4e...45e

*tenker tilbake* Jeg traff en date rundt 20. april for mange år siden, fra min side var det egentlig ikke noen særlig klaff, han var trivelig og vi hadde en del til felles, men... Så jeg prøvde å trekke meg ut, men han overtalte meg vennlig til å møtes en gang til. Da overnattet jeg hos ham og tredje gangen vi møttes, 2,5 uke etter det første møtet smalt det! Vi ble enige om å kalle oss kjærester, dette er nå straks 17 år siden og vi er i dag lykkelig gift. :D❤️ Så jo, det kan skje fort! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klarer ikke... Hvorfor skal det være så vanskelig? Prøvde å bryte opp, men det gikk ikke.. Sliter med å være sterk nok.. på flere måter.. 

Anonymkode: ddf4e...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Noen forslag til hvordan komme meg ut av det?

Anonymkode: ddf4e...45e

Du får tenke godt gjennom hvorfor du ikke vil ha et forhold til vedkommende, men bare ha sex. Hva er det som gjør at du ikke vil ha et forhold til ham? (hvis det er en ham da) Er det fordi det ikke passer å være i et forhold? Hvorfor gjør det ikke det? Eller er det fordi du ikke vil ha et forhold til akkurat ham? I så fall hvorfor ikke?

Du trenger selvfølgelig ikke svare på dette her, men tenk på det og se om du blir noe klokere av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (9 minutter siden):

Du får tenke godt gjennom hvorfor du ikke vil ha et forhold til vedkommende, men bare ha sex. Hva er det som gjør at du ikke vil ha et forhold til ham? (hvis det er en ham da) Er det fordi det ikke passer å være i et forhold? Hvorfor gjør det ikke det? Eller er det fordi du ikke vil ha et forhold til akkurat ham? I så fall hvorfor ikke?

Du trenger selvfølgelig ikke svare på dette her, men tenk på det og se om du blir noe klokere av det.

Er singel så ønsker en mann, men ikke akkurat han. 

Anonymkode: ddf4e...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...