Gå til innhold

Hvor raskt er det vanlig å få følelser for noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er singel så ønsker en mann, men ikke akkurat han. 

Anonymkode: ddf4e...45e

Så han er grei nok å knulle, men ikke til å ha et forhold til? Jaja. Men ettersom dere begge har begynt å få følelser for hverandre (om jeg skjønner deg rett) så må du jo enten kutte ut knullingen eller ta hele pakka og bli sammen med ham. Om du fortsetter å knulle ham og han blir forelsket, men du ikke vil noe mer så er det fryktelig stygt gjort av deg. Hva ville du tenkt om han hadde oppført seg sånn mot deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Så han er grei nok å knulle, men ikke til å ha et forhold til? Jaja. Men ettersom dere begge har begynt å få følelser for hverandre (om jeg skjønner deg rett) så må du jo enten kutte ut knullingen eller ta hele pakka og bli sammen med ham. Om du fortsetter å knulle ham og han blir forelsket, men du ikke vil noe mer så er det fryktelig stygt gjort av deg. Hva ville du tenkt om han hadde oppført seg sånn mot deg?

Fryktelig stygt gjort? Hvis du i det hele tatt har lest hva jeg har skrevet, så vet han om at jeg ikke er interessert i noe forhold med han, men likevel vil han fortsette å knulle meg. For å bruke din språkbruk...

Anonymkode: ddf4e...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er singel så ønsker en mann, men ikke akkurat han. 

Anonymkode: ddf4e...45e

Da sier du at dere kan være venner så har du han på hold til du har funnet deg den du vil ha….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fryktelig stygt gjort? Hvis du i det hele tatt har lest hva jeg har skrevet, så vet han om at jeg ikke er interessert i noe forhold med han, men likevel vil han fortsette å knulle meg. For å bruke din språkbruk...

Anonymkode: ddf4e...45e

Han håper vel at du vil endre mening kanskje? Men det høres jo ut som du også egentlig synes det er greit siden du ikke klarer å kutte ham ut så da er det vel bare å fortsette til noe bedre dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Han håper vel at du vil endre mening kanskje? Men det høres jo ut som du også egentlig synes det er greit siden du ikke klarer å kutte ham ut så da er det vel bare å fortsette til noe bedre dukker opp.

Synes det er helt greit å bli knullet ja. Faktisk er det veldig deilig ;) Problemet eller dilemmaet er at jeg egentlig ikke har lyst til at vi skal få følelser for hverandre siden det ikke er han jeg vil eller kan ha. Nå ser det ut til at det skjer likevel, derfor blir det vanskeligere å bryte. Vil jo ha han seksuelt, men kan ikke ha han sånn ellers. Og igjen, dette vet han. 

Anonymkode: ddf4e...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Synes det er helt greit å bli knullet ja. Faktisk er det veldig deilig ;) Problemet eller dilemmaet er at jeg egentlig ikke har lyst til at vi skal få følelser for hverandre siden det ikke er han jeg vil eller kan ha. Nå ser det ut til at det skjer likevel, derfor blir det vanskeligere å bryte. Vil jo ha han seksuelt, men kan ikke ha han sånn ellers. Og igjen, dette vet han. 

Anonymkode: ddf4e...45e

Det er en risiko for at det blir vanskeligere desto lenger dere holder på.

Så lenge dere er ærlige er det greit. Ingen blir lurt. Jeg er at noen blir hengende i av/på dårlige forhold i lang tid. Noen ender opp med hverandre når de blir så gamle at det haster. Det at man har en nesten-kjæreste å ligge med gjør at man ikke blir desperat nok til å virkelig finne en ny(?)

Jeg tror dette forholdet i praksis kan stå i veien for at du skal finne deg en annen mann.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Grendel skrev (3 timer siden):

Det at man har en nesten-kjæreste å ligge med gjør at man ikke blir desperat nok til å virkelig finne en ny(?)

Jeg tror dette forholdet i praksis kan stå i veien for at du skal finne deg en annen mann.

 

Godt poeng! Får nok gå videre på leting etter drømmemannen ;) Vil jo slå meg til ro snart jeg også som andre på min alder gjør. 

Anonymkode: ddf4e...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Lillemus skrev (15 timer siden):

Så han er grei nok å knulle, men ikke til å ha et forhold til? Jaja. Men ettersom dere begge har begynt å få følelser for hverandre (om jeg skjønner deg rett) så må du jo enten kutte ut knullingen eller ta hele pakka og bli sammen med ham. Om du fortsetter å knulle ham og han blir forelsket, men du ikke vil noe mer så er det fryktelig stygt gjort av deg. Hva ville du tenkt om han hadde oppført seg sånn mot deg?

Så lenge en er åpen om det, er det jo ikke noe problem. Det er fullt mulig å være grei nok til å knulle, men ikke ha et forhold til. 

Traff en slik en jeg også, før jeg traff kjæresten. Han var morsom å være sammen med og jeg ble betatt av hans bekymringsfrie væremåte. 

Men det var veldig mye ved han som sa meg at jeg ikke kunne ha et forhold til han hvis ikke jeg skulle skaffe meg masse problemer I fremtiden. 

Nhd pleide å si at man skal velge ut i fra fornuften bortsett fra i kjærligheten. Ikke helt enig i det. I kjærlighetsforhold bør man velge både ut i fra fornuft og følelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (4 minutter siden):

Så lenge en er åpen om det, er det jo ikke noe problem. Det er fullt mulig å være grei nok til å knulle, men ikke ha et forhold til. 

Traff en slik en jeg også, før jeg traff kjæresten. Han var morsom å være sammen med og jeg ble betatt av hans bekymringsfrie væremåte. 

Men det var veldig mye ved han som sa meg at jeg ikke kunne ha et forhold til han hvis ikke jeg skulle skaffe meg masse problemer I fremtiden. 

Nhd pleide å si at man skal velge ut i fra fornuften bortsett fra i kjærligheten. Ikke helt enig i det. I kjærlighetsforhold bør man velge både ut i fra fornuft og følelser. 

Ja, selvfølgelig er det ikke noe i veien for å ha en knullekompis/elsker (been there, done that), men i det øyeblikket det blir følelser involvert fra den ene og den andre ikke er interessert i mer så er det duket for problemer etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Ja, selvfølgelig er det ikke noe i veien for å ha en knullekompis/elsker (been there, done that), men i det øyeblikket det blir følelser involvert fra den ene og den andre ikke er interessert i mer så er det duket for problemer etter hvert.

Voksne folk har ansvar for seg selv, så da er det den med følelser som må trekke seg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...