Gå til innhold

Ville du ha ligget med en transkvinne om du var heterofil mann eller med en transmann om du var heterofil kvinne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det ville ikke jeg ha gjort. 

Anonymkode: d6c3f...a1c

Det har jeg aldri tenkt på. Hvis vedkommende hadde tatt kjønnskorrigerende operasjoner og dermed ikke hadde hatt bryster eller vagina, men penis som fungerte så kanskje? Jeg vet ikke. Blir neppe en reell problemstilling for meg heller. :)

Annonse

AnonymBruker

Jeg tenner like mye på begge kjønnsorganer selv om jeg kun tiltrekkes at mannlig utseende, så ja, jeg kunne ligget med en transmann så lenge det var tatt hormoner som gjorde at det så ut som en mann utseendemessig. 

Transkvinne hadde ikke gått.

Anonymkode: f5d09...9eb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...