Gå til innhold

Ta opp tema om onanering med fastlegen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva tenker dere om det å ta opp en problemstilling i forhold til onanering med fastlegen? Jeg et problem der jeg må nevne onanering i setningen (vanskelig å forklare uten å si hva det gjelder, men håper det er forståelig likevel). Er det akseptabelt å gå til fastlegen? Jeg har egentlig tenkt på det som uaktuelt, men vurderer om jeg skal gjøre det likevel. Er bare veldig usikker på om jeg tør også usikker på om fastlegen er rette stedet å oppsøke hjelp. 

Anonymkode: ba06c...fbd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/465838-ta-opp-tema-om-onanering-med-fastlegen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hva tenker dere om det å ta opp en problemstilling i forhold til onanering med fastlegen? Jeg et problem der jeg må nevne onanering i setningen (vanskelig å forklare uten å si hva det gjelder, men håper det er forståelig likevel). Er det akseptabelt å gå til fastlegen? Jeg har egentlig tenkt på det som uaktuelt, men vurderer om jeg skal gjøre det likevel. Er bare veldig usikker på om jeg tør også usikker på om fastlegen er rette stedet å oppsøke hjelp. 

Anonymkode: ba06c...fbd

Du kan snakke om fastlegen din om alt du ønsker og er komfortabel med.

Gjest Liviane
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Er bare veldig usikker på om jeg tør også usikker på om fastlegen er rette stedet å oppsøke hjelp. 

Fastlegen er der man henvender seg uansett helseproblem. Onani er sikkert ikke noe unntak fra regelen. 

FjellOgDalar

Du skal ikke se bort i fra at også legen din onanerer. Hen er dessuten utdannet til å ta seg av problemstillinger knyttet til absolutt alt ved kroppen på en profesjonell måte - også de delene det kan føles kleint å snakke om. 

Endret av FjellOgDalar
hipohopp2022
FjellOgDalar skrev (1 minutt siden):

Du skal ikke se bort i fra at også legen din onanerer. Hen er dessuten utdannet til å ta seg av problemstillinger knyttet til absolutt alt ved kroppen på en profesjonell måte - også de delene det kan føles kleint å snakke om. 

😳🤢

Annonse

hipohopp2022 skrev (1 time siden):

Joda…. Men… det med at legen 🤢⚠️

Er du 14 år? Både renholdere, ekspeditører, tollere, politi, bibliotekarer, håndverkere og til og med leger onanerer. :) Jeg skjønner virkelig ikke hva som er så kvalmt med at en lege gjør det.

hipohopp2022
Lillemus skrev (14 minutter siden):

Er du 14 år? Både renholdere, ekspeditører, tollere, politi, bibliotekarer, håndverkere og til og med leger onanerer. :) Jeg skjønner virkelig ikke hva som er så kvalmt med at en lege gjør det.

Nei? Jeg synes bare det er kvalmt🤢🥴

Endret av hipohopp2022
AnonymBruker
Grendel skrev (2 minutter siden):

Det forstår jeg. Det er best å ikke se for seg hva alle gjør. Jeg liker ikke at folk sier "Jeg må tisse, kommer straks tilbake".  Please.....

Verre om de sier "Jeg må drite, men er straks tilbake".

Anonymkode: c667c...366

Annonse

Grendel skrev (42 minutter siden):

Det forstår jeg. Det er best å ikke se for seg hva alle gjør. Jeg liker ikke at folk sier "Jeg må tisse, kommer straks tilbake".  Please.....

Jøss... Er det dere som er veldig fintfølende eller er det jeg som er mer direkte enn jeg trodde? Det hender på jobben at jeg sier til en kollega at - "Jeg stikker bare og tisser før du drar jeg!" Har aldri fått inntrykk av at det er kvalmt, men jeg bør kanskje slutte å si det da. Hm.

hipohopp2022
Lillemus skrev (19 minutter siden):

Jøss... Er det dere som er veldig fintfølende eller er det jeg som er mer direkte enn jeg trodde? Det hender på jobben at jeg sier til en kollega at - "Jeg stikker bare og tisser før du drar jeg!" Har aldri fått inntrykk av at det er kvalmt, men jeg bør kanskje slutte å si det da. Hm.

Urinere høres bedre ut😜🙈

Endret av hipohopp2022
Lillemus skrev (1 time siden):

Hvis du spør meg så holder det å si at du må på toalettet.

Lillemus skrev (2 timer siden):

Jeg ville aldri sagt det til kolleger, knapt nok til nære venninner. Presiserer du evt. om du må bæsje, slik at de skjønner det kan ta ørlite mer tid? :o 

hipohopp2022 skrev (1 time siden):

Urinere høres bedre ut😜🙈

Du vil aldri høre meg si at "jeg skal bare urinere"! Så fisefin er jeg ikke. ;) 

Glitter skrev (1 time siden):

Jeg synes alle ord som går på seksualitet er ubehagelig og skambelagt. Men vet at det er naturlige ord egentlig. Det er bare jeg som har tatt litt skade.

Det skjønner jeg. 

Grendel skrev (55 minutter siden):

Hvis du spør meg så holder det å si at du må på toalettet.

Er det ikke fint nok om jeg sier at jeg må på do heller? Å bruke ord som toalett og klosett gjør jeg sjeldent, eller jeg bruker toalettet om jeg spør et sted om det er et toalett i nærheten, men jeg sier ikke at jeg må på toalettet nei.

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Du vil aldri høre meg si at "jeg skal bare urinere"! Så fisefin er jeg ikke. ;) 

Det skjønner jeg. 

Er det ikke fint nok om jeg sier at jeg må på do heller? Å bruke ord som toalett og klosett gjør jeg sjeldent, eller jeg bruker toalettet om jeg spør et sted om det er et toalett i nærheten, men jeg sier ikke at jeg må på toalettet nei.

Jeg tåler fint at noen sier de må tisse. Bare de ikke sier at de må onanere litt før de kommer på besøk. 😅

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...