Gå til innhold

Ta opp tema om onanering med fastlegen

Anbefalte innlegg

Ekstra skrev (Akkurat nå):

Jeg ville aldri sagt det til kolleger, knapt nok til nære venninner. Presiserer du evt. om du må bæsje, slik at de skjønner det kan ta ørlite mer tid? :o 

Nei, der går grensen for meg. ;) I heimen brukes  uttrykket "Skal bare tisse skvetten først!" 🤣

Fortsetter under...

Lillemus skrev (9 minutter siden):

Du vil aldri høre meg si at "jeg skal bare urinere"! Så fisefin er jeg ikke. ;) 

Det skjønner jeg. 

Er det ikke fint nok om jeg sier at jeg må på do heller? Å bruke ord som toalett og klosett gjør jeg sjeldent, eller jeg bruker toalettet om jeg spør et sted om det er et toalett i nærheten, men jeg sier ikke at jeg må på toalettet nei.

Du kan godt si at du må på do. Det går ut på det samme. Du kan si akkurat hva du vil, men hvis du sier du må tisse, så vil folk se for seg at du tisser. Jeg lar det heller være et mysterium akkurat hva jeg foretar meg på do.

Annonse

Lillemus skrev (7 timer siden):

Jøss... Er det dere som er veldig fintfølende eller er det jeg som er mer direkte enn jeg trodde? Det hender på jobben at jeg sier til en kollega at - "Jeg stikker bare og tisser før du drar jeg!" Har aldri fått inntrykk av at det er kvalmt, men jeg bør kanskje slutte å si det da. Hm.

Sier kollegaene dine fra så detaljert også? Jeg ville heller aldri funnet på å si hva jeg skal gjøre på toalettet, det blir bare to much information. Sier du at du skal fise på jobb også? 😮 

Med dette sagt - enig med deg i at det er NULL problem å ta opp onani med legen - bare sånn at det ikke skal bli noen misforståelse om det :)

Kayia skrev (40 minutter siden):

Sier kollegaene dine fra så detaljert også? Jeg ville heller aldri funnet på å si hva jeg skal gjøre på toalettet, det blir bare to much information. Sier du at du skal fise på jobb også? 😮 

Med dette sagt - enig med deg i at det er NULL problem å ta opp onani med legen - bare sånn at det ikke skal bli noen misforståelse om det :)

Jeg er litt overrasket nå, er det virkelig så stor forskjell på å si at "Jeg skal bare tisse før du drar" og "jeg stikker på do før du drar" altså? Må slutte med det da skjønner jeg. 

Lillemus skrev (1 time siden):

Jeg er litt overrasket nå, er det virkelig så stor forskjell på å si at "Jeg skal bare tisse før du drar" og "jeg stikker på do før du drar" altså? Må slutte med det da skjønner jeg. 

Hehe, vi er mange som tenker i bilder tror jeg, og da blir det stor forskjell på " skal tisse først" og "går på toalettet" først ja :) "Tiss" er generelt et ord voksne bør droppe, også om kvinner og menns kjønnsorgan ;)  

Kayia skrev (Akkurat nå):

Hehe, vi er mange som tenker i bilder tror jeg, og da blir det stor forskjell på " skal tisse først" og "går på toalettet" først ja :) "Tiss" er generelt et ord voksne bør droppe, også om kvinner og menns kjønnsorgan ;)  

Jeg bruker ikke ordet "tiss" om kjønnsorganer nei, må være om jeg snakker med unger og det blir snakk om det i så fall. Ikke voksne imellom.

Ikkeanonymnok
hipohopp2022 skrev (5 minutter siden):

Det spørs hvem du sier det til 

Sier det til hvem som helst dersom jeg er i en samtale med noen og må gå for å tisse. Dvs at det er ikke totalt fremmede for de prater jeg ikke med uansett. Sier ikke til kassadama at hun må bippe raskere fordi jeg må tisse f.eks. 

Annonse

hipohopp2022
Ikkeanonymnok skrev (Akkurat nå):

Sier det til hvem som helst dersom jeg er i en samtale med noen og må gå for å tisse. Dvs at det er ikke totalt fremmede for de prater jeg ikke med uansett. Sier ikke til kassadama at hun må bippe raskere fordi jeg må tisse f.eks. 

😂 skjønner. Den siste der var morsom. 

Ikkeanonymnok skrev (14 minutter siden):

Jeg begynner etter hvert å kjenne godt til flere av de ansatte på den lokale butikken på jobben og kunne nok glatt sagt noe sånt til et par av dem! 😂

Ikkeanonymnok
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Jeg begynner etter hvert å kjenne godt til flere av de ansatte på den lokale butikken på jobben og kunne nok glatt sagt noe sånt til et par av dem! 😂

Det er morsomt. Kunne nok gjort det samme om jeg kjente de på det nivået. 😂 Men utifra hvordan flere her reagerer så er det godt jeg ikke er i den situasjonen, da kunne angsten virkelig kjørt seg. 

Ikkeanonymnok skrev (3 minutter siden):

Det er morsomt. Kunne nok gjort det samme om jeg kjente de på det nivået. 😂 Men utifra hvordan flere her reagerer så er det godt jeg ikke er i den situasjonen, da kunne angsten virkelig kjørt seg. 

Jeg kommer ikke til å gjøre det altså, bare så det er sagt. :) Jeg har handlet der nesten daglig i 20 år så... Verdens triveligste kassafolk der altså, alltid like koselig å komme innom etter avisa om morgenen! Har sagt det til dem og det satte de stor pris på. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...