Fionys Skrevet 31. mars 2022 Del Skrevet 31. mars 2022 Er det en forandring som har skjedd nå eller har det vart i 12 år? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 Del Skrevet 31. mars 2022 Grendel skrev (2 timer siden): Ja, det kan umulig være sunt for deg. Jeg er enig i det @påskeliljeskriver. Å gå ut av et forhold er kanskje verdens lengste dørstokkmil, så du får ta ett lite skritt om gangen. Du bør snakke om det med noen du kjenner. En venninne, mor, lege og fortelle akkurat hvordan det er. Samtidig kan du begynne å tenke konkret på hva du ville gjort praktisk ved et brudd. Hvor vil du bo, hvordan skulle oppgjøret blitt etc. Mest som terapi sånn at fremtiden alene ikke bare blir noe skummelt og ukjent. Nå har du kanskje ikke bestemt det for å bryte ut, men hvis du skal ha ordentlige samtaler med typen din står du sterkere hvis det å gå er et reelt alternativ og ikke en tom trussel. Sånn som du beskriver det tenker jeg at du bør gå. Nå har jeg bestilt meg time hos legen. Det er så mye å ta hensyn til og jeg føler meg stresset, men jeg greier snart ikke å være med ham mer sånn som han er heller så det er vanskelig. Anonymkode: 45b86...74a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 Del Skrevet 31. mars 2022 Fionys skrev (1 time siden): Er det en forandring som har skjedd nå eller har det vart i 12 år? Det har alltid vært sånn, men det har blitt verre det siste året. Anonymkode: 45b86...74a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grendel Skrevet 31. mars 2022 Del Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå har jeg bestilt meg time hos legen. Det er så mye å ta hensyn til og jeg føler meg stresset, men jeg greier snart ikke å være med ham mer sånn som han er heller så det er vanskelig. Anonymkode: 45b86...74a Ja det er forferdelig vanskelig🙂. Desto viktigere å komme seg gjennom det og ut av det. If you're going through hell, keep going. - Churchill 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.