Gå til innhold

Sjalu ektefelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Grendel skrev (2 timer siden):

Ja, det kan umulig være sunt for deg. Jeg er enig i det @påskeliljeskriver.

Å gå ut av et forhold er kanskje verdens lengste dørstokkmil, så du får ta ett lite skritt om gangen. Du bør snakke om det med noen du kjenner. En venninne, mor, lege og fortelle akkurat hvordan det er.

Samtidig kan du begynne å tenke konkret på hva du ville gjort praktisk ved et brudd. Hvor vil du bo, hvordan skulle oppgjøret blitt etc. Mest som terapi sånn at fremtiden alene ikke bare blir noe skummelt og ukjent.

Nå har du kanskje ikke bestemt det for å bryte ut, men hvis du skal ha ordentlige samtaler med typen din står du sterkere hvis det å gå er et reelt alternativ og ikke en tom trussel. Sånn som du beskriver det tenker jeg at du bør gå.

Nå har jeg bestilt meg  time hos legen. Det er så mye å ta hensyn til og jeg føler meg stresset, men jeg greier snart ikke å være med ham mer sånn som han er heller så det er vanskelig.

Anonymkode: 45b86...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fionys skrev (1 time siden):

Er det en forandring som har skjedd nå eller har det vart i 12 år? 

Det har alltid vært sånn, men det har blitt verre det siste året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå har jeg bestilt meg  time hos legen. Det er så mye å ta hensyn til og jeg føler meg stresset, men jeg greier snart ikke å være med ham mer sånn som han er heller så det er vanskelig.

Ja det er forferdelig vanskelig🙂. Desto viktigere å komme seg gjennom det og ut av det.

If you're going through hell, keep going.

- Churchill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...