Gå til innhold

Småtett/ litt rennende nese, kan jeg gå til tannlegen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal til tannlegen i dag, men er blitt litt småtett og av og til litt rennende nese. Er usikker på om det er forkjølelse  for det er så mildt. 

Står at ved symptomer så må man avbestille. Står at det må skje dagen før men jeg har ikke blitt tett før i dag. 

Bør jeg avbestille eller gå? Er så mildt at jeg er usikker på om jeg er blitt forkjølet. 

Anonymkode: 3d3e8...5e4

Fortsetter under...

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal til tannlegen i dag, men er blitt litt småtett og av og til litt rennende nese. Er usikker på om det er forkjølelse  for det er så mildt. 

Står at ved symptomer så må man avbestille. Står at det må skje dagen før men jeg har ikke blitt tett før i dag. 

Bør jeg avbestille eller gå? Er så mildt at jeg er usikker på om jeg er blitt forkjølet. 

Avbestille. 

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (21 minutter siden):

Avbestille. 

Jeg avbestilte.  Usikker på om det er starten på en forkjølelse, er veldig mildt,  men vil ikke komme med rød sår og rennende  og tett nese til tannlegen i disse dager med tanke på smitte.  

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg avbestilte.  Usikker på om det er starten på en forkjølelse, er veldig mildt,  men vil ikke komme med rød sår og rennende  og tett nese til tannlegen i disse dager med tanke på smitte.  

De er kjempe strenge på symptomer så selvom det er kjipt så det nok sånn overalt. Så bra du avbestilte. 

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (6 timer siden):

De er kjempe strenge på symptomer så selvom det er kjipt så det nok sånn overalt. Så bra du avbestilte. 

Ja, det tenkte jeg og. Tror ikke at de ville bli noe blid om jeg kom med rød og rennende nese. Har veldig små symptomer, men tok ingen sjanser. 

Håper på at jeg slipper å betale for timen. Jeg var syk engang for noen år siden. Da måtte jeg ikke betale for timen. Men uansett: orket ikke å komme med den nesen som jeg har i dag 😊

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (7 timer siden):

Verste er at jeg stoppet å bruke munnbind på jobben for ca en uke siden. Har holdt meg frisk helt til jeg stoppet med det. Det samme skjedde i høst. Var frisk mens jeg brukte munnbind på jobb og ble syk en uke etter at jeg stoppet med munnbind  ;)

Annonse

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Verste er at jeg stoppet å bruke munnbind på jobben for ca en uke siden. Har holdt meg frisk helt til jeg stoppet med det. Det samme skjedde i høst. Var frisk mens jeg brukte munnbind på jobb og ble syk en uke etter at jeg stoppet med munnbind  ;)

Ja virus kan man få overalt, ingen fasit på det. Håper ikke du må betale for timen❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...