Gå til innhold

er det mulig å vre unisex kjønn??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (2 minutter siden):

det vil si en blanding mello mkvinne og mann?... folk skikker rart på meg hele tiden og ler av meg fordi de forstår ikke om jeg er gutt eller jete.. jeg er sååå lei av det..

Hvordan vet du at det er det de tenker når de ser på deg? 

Anonymkode: a17cb...db0

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan vet du at det er det de tenker når de ser på deg? 

Jeg er 100 prosent sikker... folk ser etter meg og snakker.. pga jeg har et problem med skuldrene mine som gjør at lymfeknutene mine blir betente.. derfor ser jeg mer ur som enmann i skuldrene men jeg ha et feminitit ansikt fordi jeg er en kvinne og har hofter liksom men ser ikkeut til at fok legger merke til dette.. måtte faktisk klippe håret kort..l  fordi er så lei av å høre stygge itng om meg og ta folk tror jeg er trans liksom herregud!! pga av så sykkt mye snakk om dette i medier så er jeg plyelig blitt en sånn!... jeg ser ikke ned på sånne mennesker, men herregud altså ville aldri gjort noe sånnt selv og at folk tenker dette om meg.. faen. kan ikke sminke meg eller bruke kvinne klr ellernoe fordi da syntes folkd det er morsomt så bruker unisex klr og sminker meg ikke sååå folk kan ikkele av meg nå!! fordi jeg kler meg ikke som en kvinne heller..... 

synes sånne menn som prøver å vre kvinner er litt rare egentlig så vil ikke at folk tenker sånn ommeg!!!

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (1 minutt siden):

Jeg er 100 prosent sikker... folk ser etter meg og snakker.. pga jeg har et problem med skuldrene mine som gjør at lymfeknutene mine blir betente.. derfor ser jeg mer ur som enmann i skuldrene men jeg ha et feminitit ansikt fordi jeg er en kvinne og har hofter liksom men ser ikkeut til at fok legger merke til dette.. måtte faktisk klippe håret kort..l  fordi er så lei av å høre stygge itng om meg og ta folk tror jeg er trans liksom herregud!! pga av så sykkt mye snakk om dette i medier så er jeg plyelig blitt en sånn!... jeg ser ikke ned på sånne mennesker, men herregud altså ville aldri gjort noe sånnt selv og at folk tenker dette om meg.. faen. kan ikke sminke meg eller bruke kvinne klr ellernoe fordi da syntes folkd det er morsomt så bruker unisex klr og sminker meg ikke sååå folk kan ikkele av meg nå!! fordi jeg kler meg ikke som en kvinne heller..... 

synes sånne menn som prøver å vre kvinner er litt rare egentlig så vil ikke at folk tenker sånn ommeg!!!

Synes du burde snakke med behandleren din om dette. 

Annonse

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men du har en psykoselidelse? Bruker du medisiner mot den?

nei, det gjør jeg ikke. Vel, om du forstår meg riktig så har jeg ikke det. Ble diagnotisert på dette engang på tvang dps som jeg var på en gang. men det har vist seg å ikke stemme allikevel.  

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (3 minutter siden):

nei, det gjør jeg ikke. Vel, om du forstår meg riktig så har jeg ikke det. Ble diagnotisert på dette engang på tvang dps som jeg var på en gang. men det har vist seg å ikke stemme allikevel.  

Er det du eller en psykiater/psykologspesialist som har trukket konklusjonen om at du ikke har en psykoselidelse likevel?

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Er det du eller en psykiater/psykologspesialist som har trukket konklusjonen om at du ikke har en psykoselidelse likevel?

det er meg. Har lest om det og kjenner meg ikke igjen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...