Gå til innhold

Sånne mat-tråder..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Burde ikke de ligge inne på forum for ernæring, eller burde det opprettes et eget underforum for mat?

Anonymkode: 121c6...c19

De passer vel godt på åpent vel? Det handler jo ikke nødvendigvis om hva som er sunt eller viktig å få i seg, men mer om oppskrifter og middagsforslag? Synes ikke vi trenger flere underforum.

AnonymBruker skrev (På 31.3.2022 den 22.05):

Burde ikke de ligge inne på forum for ernæring, eller burde det opprettes et eget underforum for mat?

Anonymkode: 121c6...c19

Om det ikke interesserer deg, er det ikke plikt til å gå innom tråden... Selv velger jeg meg nå ut de temaene jeg tenker kan ev. være av interesse eller det går litt tilfeldig hvor mye tid jeg har tilgjengelig. For mange underforum fører til mindre aktivitet i allerede eksisterende forum...

AnonymBruker

Det er såpass lite aktivitet her inne at jeg tenker det er greit at  det bare ligger under åpent. Hadde det vært like mye trafikk her som på KG så hadde vært greit med enda et underforum. 

Om mattrådene hadde havnet inne på ernæring så er jeg redd det hadde blitt overdrevent fokus på næringsinnholdet,kalorier små porsjoner på grammet osv. D

Anonymkode: cb068...bdc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...