Gå til innhold

Kjøpte blender for 400 kr på jula. Den virker ikke.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og jeg glemte å ta med kvittering. Er pengene tapt? 

Hadde akkurat kuttet opp masse frukt, og der funker ikke den nye blenderen i det hele tatt. Ikke en lyd av den når den står på både 1 og 2 og ledningen er i veggen. 

Jeg er medlem i Jula. Så på siden at kjøpet er ikke registrert... Hun i kassen sa at hun registrerte kjøpet på brukeren min. Men ingenting står registrert på min side. Da er det vel håpløst å prøve å få igjen pengene for den, eller få byttet den i et lignende produkt. De hadde kun en igjen. Og det var den som jeg kjøpte... 

Anonymkode: 53b34...32e

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Og jeg glemte å ta med kvittering. Er pengene tapt? 

Hadde akkurat kuttet opp masse frukt, og der funker ikke den nye blenderen i det hele tatt. Ikke en lyd av den når den står på både 1 og 2 og ledningen er i veggen. 

Jeg er medlem i Jula. Så på siden at kjøpet er ikke registrert... Hun i kassen sa at hun registrerte kjøpet på brukeren min. Men ingenting står registrert på min side. Da er det vel håpløst å prøve å få igjen pengene for den, eller få byttet den i et lignende produkt. De hadde kun en igjen. Og det var den som jeg kjøpte... 

Det er strøm i stikkontakten? Ikke noen annen av/på-bryter på blenderen? 

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Det er strøm i stikkontakten? Ikke noen annen av/på-bryter på blenderen? 

Ja, det er strøm i stikkontakten.  Finner ingen annen av og på knapp. 

Men jeg registrerte den på brukeren min hos Jula i kassen. Ser at beløpet står som reservert på kontoen min. Så mulig kjøpet havner på mine kjøp om en dag eller to. Da bør det være god nok kvittering, tror jeg. 

AnonymBruker
Grendel skrev (2 timer siden):

Ja, det er bare å stille opp i butikken. Tenker det ordner seg helt fint. Jeg har reddet meg inn ved at kjøpet var regissert i butikken.

Det står på min bruker på jula under mine kjøp nå. Det er bilde av den og navnet på butikk pluss dato står skrevet.  Det må være god nok kvittering tror jeg. 

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det står på min bruker på jula under mine kjøp nå. Det er bilde av den og navnet på butikk pluss dato står skrevet.  Det må være god nok kvittering tror jeg. 

Det går nok helt fint det! 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...