Kuzu Skrevet 2. april 2022 Del Skrevet 2. april 2022 Jeg var innom her for litt siden og fortalte om legen på DPS som nektet å skrive ut slike medisiner til meg uten ordentlig medisinsk grunnlag. Jeg opplevde en kraftig hjernerystelse etter en påkjørsel da jeg var 13 som hun ville se papirene fra, men de indikerte ikke at jeg skal ha fått noen permanent skade. Hadde også kraftige konsentrasjonsproblemer før dette, så er ikke veldig sannsynlig at det er det plagene mine kommer av. Derfor har legen endelig etter tre måneder gått med på å la meg prøve Ritalin etter jeg opplevde null effekt på konsentrasjonen og organiseringsevne av Strattera. Noen erfaringer med Ritalin? Er redd for at jeg ikke skal oppleve noen effekt av denne medisinen heller. Sliter sånn med å få gjort noe som helst til tross for at jeg har fått terapi og råd som skal hjelpe meg å takle hverdagen med ADHD. Har virkelig helt enorme problemer som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med uten medisiner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/465926-skal-endelig-f%C3%A5-pr%C3%B8ve-ritalin-for-adhd-etter-mislykket-strattera-fors%C3%B8k-trenger-%C3%A5-h%C3%B8re-andres-erfaringer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.