Gå til innhold

Hva liker du å se på tv i helgene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har nesten helt sluttet å se på lineær-TV. Forsøker å få med meg Dagsrevyen noen dager, men ser det sjelden live, ser det gjerne i opptak.

Fredag kveld og kanskje søndag kveld ser jeg typisk litt på en serie, lørdag er det sjelden TV.

Om jeg er hjemme på fredager ser jeg Dagsrevyen og Nytt på nytt. Lindmo har jeg aldri likt, det blir for stotrende for min smak. På lørdager kan jeg ikke komme på annet enn Dagsrevyen. Jeg liker ellers Dagsnytt 18, Debatten, Alle mot Alle og Camp Kulinaris de ukedagene det passer seg sånn.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg liker Lindmo og neste sommer. 

Anonymkode: 2c3fc...4a2

Vi har ikke lineær tv bortsett fra NRK så vi ser det vi vil når det passer oss. 😊 Kompani Lauritzen, På villspor med Lars Monsen og slike ting liker vi godt. 

Annonse

påskelilje

Vi ser lite på tv. Jeg liker krim, særlig britisk krim, mannen gjør ikke. Vi ser sjelden på sånne prateshow eller liksom-morsomme show, som regel mye støy og altfor krampaktig. Ser gjerne dokumentarer,  nyheter, Lars Monsen eller innimellom reality (MM, Kompani L, Farmen ++ ) men følger ikke ordentlig med. Ser på vintersport hvis vi er hjemme.

påskelilje skrev (13 minutter siden):

Vi ser lite på tv. Jeg liker krim, særlig britisk krim, mannen gjør ikke. Vi ser sjelden på sånne prateshow eller liksom-morsomme show, som regel mye støy og altfor krampaktig. Ser gjerne dokumentarer,  nyheter, Lars Monsen eller innimellom reality (MM, Kompani L, Farmen ++ ) men følger ikke ordentlig med. Ser på vintersport hvis vi er hjemme.

Hva er MM?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...