AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 Del Skrevet 7. april 2022 Glitter skrev (4 minutter siden): Ja jeg er helt enig i det og synes det er en bra funksjon. Men jeg ser jo at noen knytter dette med likes opp mot egen selvfølelse. Akkurat det gjør ikke jeg. Men jeg synes det er nyttig med likes og gir dem også selv innimellom. Da har du vel ikke opplevd at andre har masse like sog du ingen noe særlig da siden du ikke klarer se det. Anonymkode: cbe87...f94 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 7. april 2022 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Da har du vel ikke opplevd at andre har masse like sog du ingen noe særlig da siden du ikke klarer se det. Anonymkode: cbe87...f94 Som jeg sa så får jeg ikke masse likes på feks Facebook. Jeg har aldri vært populær, har blitt fryst ut, mobbet osv. Men jeg har vært på forum fra jeg var 14 år, før denne funksjonen kom, og jeg tenker aldri over om et innlegg jeg har skrevet ikke har blitt likt. De fleste innleggene mine blir ikke likt. Men igjen jeg forstår at andre kan føles det annerledes. At jeg ikke føler det slik betyr ikke at jeg ikke har opplevd det. For meg personlig tærer det mye mer på selvfølelse å bli utsatt for personangrep og hets. Men det er meg. Andre igjen er nok mer tykkhudet. Vi er alle ulike. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 7. april 2022 Del Skrevet 7. april 2022 Jeg synes likes-funksjonen er fin jeg. Som folk skriver over gir det deg muligheten til å vise at du er enig uten å måtte skrive et innlegg. Jeg får ikke så mange likes, men det påvirker meg ikke. De aller fleste innlegge som skrives her får ikke likes. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 8. april 2022 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Dette er et tenkt eksempel, men jeg tenker at hvis dette eksempelet her hadde vært meg, så er jeg mye lettere å identifisere, eller at noen bare får mistanke om at dette er meg , hvis jeg tilhører 0,5% av befolkningen , enn hvis jeg tilhører 10% eller 15% gruppene, Norge er et lite land . 0,5% er tross alt ca 25.000 personer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 Del Skrevet 8. april 2022 kupton skrev (4 timer siden): 0,5% er tross alt ca 25.000 personer. Ja det er det men vis du tar med resten av det som står i eksempelet så minker nok det aktuelle antall betraktelig. Anonymkode: 579fe...55a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.