Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

cathlin skrev (45 minutter siden):

Noen som har en god påskekrim å anbefale?

Vi snakker bok eller lydbok. 

Gjerne en drivende god psykologisk

Yrsa Sigurdadottir "Byttedyr", litt treg i starten, men det tok seg opp! Anne Holt "Det ellevte manus" og Thomas Enger "Galgens bok" har jeg også nylig lest og like veldig godt. :) 

AnonymBruker
cathlin skrev (2 timer siden):

Har du lest Fabian Risk- serien til Stefan Ahnhem? Første bok heter «Offer uten ansikt». Bøkene til Torkil Damhaug anbefales også hvis du liker psykologisk krim. 

Anonymkode: 34bee...b81

Lillemus skrev (9 timer siden):

Yrsa Sigurdadottir "Byttedyr", litt treg i starten, men det tok seg opp! Anne Holt "Det ellevte manus" og Thomas Enger "Galgens bok" har jeg også nylig lest og like veldig godt. :) 

Takk! Hadde håpet på svar fra deg

Fant Det ellevte manus på lyd og Anne Holt. Likte ikke skrivestilen hennes før, men gir henne en ny sjanse. 

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har du lest Fabian Risk- serien til Stefan Ahnhem? Første bok heter «Offer uten ansikt». Bøkene til Torkil Damhaug anbefales også hvis du liker psykologisk krim. 

Anonymkode: 34bee...b81

Ikke lest noe av noen av dem. Tusen takk skal du ha for tips:-)

cathlin skrev (22 timer siden):

Anne Holt sin bok, "Det ellevte manus" meget bra krim. Ellers er det mye bra påskekrim. Det er bare å velge og vrake. 

cathlin skrev (23 timer siden):

Takk! Hadde håpet på svar fra deg

Fant Det ellevte manus på lyd og Anne Holt. Likte ikke skrivestilen hennes før, men gir henne en ny sjanse. 

Jeg synes Anne Holt har vært for "enkel" lenge - jeg likte de første bøkene hennes, så har hun hatt en laaaaang nedtur - men Det ellevte manus var virkelig drivende god! 

cathlin skrev (På 10.4.2022 den 12.47):

Jeg hører altfor mye på lydbok (Fabel) og de siste ukene har jeg hørt på Agnes Ravatn: Dei sju dørene, Gard Sveen : serie på 5 bøker, og  Agnes Lovise Matre: serie på 3 bøker.  Alle er ok. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...