Gå til innhold

Å bestille slankepiller på nett.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Ekstra skrev (2 minutter siden):

Ja, du må nok tvinge deg, ikke bare vente på at du skal få lyst. Få det inn i den daglige rutinen, uten å spørre deg selv om du egentlig har lyst/orker/ønsker i dag. Lite som skal til for å utgjøre en forskjell, men det bør gjøres regelmessig.

Du inspirerte meg så nå har jeg vært ute på tur i sola, det var varmt. Jeg skal prøve å gå en tur hver dag nå, det hjelper jo på helsen det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Har vært ute og gått no, jammen var det varmt i sola så nå er det skikkelig vår. Ja kan få sønnen min til å laste ned en skritteller til meg, det kan jo gi litt motivasjon det. Ikke det at jeg klarer så mange skritt tror jeg. 

Du trenger ikke starte så hardt, start med 2500 skritt om dagen f.eks., nå aner jeg ikke hva du går i dag da. :) Etter en uke kan du jo øke til 3000 f.eks. og fortsette sånn til du kommer litt lengre i alle fall. Alt er bedre enn ingenting vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (20 minutter siden):

Du har sikkert en skritteller på telefonen din, eller få noen til å hjelpe deg med å laste ned en app om du ikke klarer det selv - det kan kanskje motivere deg litt? Finn et minste antall skritt du skal gå hver dag og se på det som en stor bonus om du klarer å gå litt mer! :)

hva anbefaler du av skritteller? Må man betale for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

hva anbefaler du av skritteller? Må man betale for det?

De fleste smarttelefoner har vel dette liggende, ellers gjetter jeg det finnes gratis apper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Ekstra skrev (Akkurat nå):

De fleste smarttelefoner har vel dette liggende, ellers gjetter jeg det finnes gratis apper.

Ok. Sønnen min fant en og den måtte man legge til pypal eller kontonummer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (6 timer siden):

Ok, takk for tips. 

Får heller prøve det du sier, mye kylling og fisk og grønnsaker. Har jo fremdeles gått ned 23 kilo men det har på en måte stoppet opp, er jo derfor jeg har lyst å prøve noe nytt. Føler bare jeg går ikke lenger ned selv om jeg spiser sunt. 

Jeg har sagt det før og sier det igjen; 23 kg!!!🙌👏👏 Tenk for en jobb du har gjort og for en forskjell det er på deg! At det stopper opp er normalt og lar dessuten huden følge etter. At du i det hele tatt tenker på å proppe kroppen med kjemikalier nå, fatter jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
cilie skrev (6 minutter siden):

Jeg har sagt det før og sier det igjen; 23 kg!!!🙌👏👏 Tenk for en jobb du har gjort og for en forskjell det er på deg! At det stopper opp er normalt og lar dessuten huden følge etter. At du i det hele tatt tenker på å proppe kroppen med kjemikalier nå, fatter jeg ikke. 

Nei det er kanskje ikke så lurt i grunn, bare får det ikke ut av tankene. Og hodet følger ikke alltid kroppen, man ser det ikke alltid så godt selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (20 minutter siden):

Nei det er kanskje ikke så lurt i grunn, bare får det ikke ut av tankene. Og hodet følger ikke alltid kroppen, man ser det ikke alltid så godt selv. 

Se på de klærne du brukte for 23 kg siden, de må jo henge og slenge på deg nå! Jeg har gått ned 7,5 kg (1/3 av det du har) og merker stor forskjell på klærne mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Se på de klærne du brukte for 23 kg siden, de må jo henge og slenge på deg nå! Jeg har gått ned 7,5 kg (1/3 av det du har) og merker stor forskjell på klærne mine. 

Ja har kvittet meg med de klærne for de ble som store telt, ja en merker jo forskjell. Bra jobba av deg og da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...