cilie Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 Liviane skrev (17 minutter siden): Håper at hele tråden blir slettet snart, for det var egentlig meninga at jeg skulle skrive som anonym. Kan man bare be om det når mange deltar i tråden osv? Det er vel lite personlig som utleveres? 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466339-vi-har-lyst-p%C3%A5-fitta-di/page/2/#findComment-4090708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liviane Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 (endret) cilie skrev (11 minutter siden): Kan man bare be om det når mange deltar i tråden osv? Det er vel lite personlig som utleveres? Jeg vet ikke om det går. For meg personlig ble dette veldig vanskelig, men det er jo fordi jeg er som jeg er. Jeg er uhelbredelig sånn, tror jeg. 😕 Men alle som har deltatt har jo fått sagt det de mener. Vanlige samtaler mellom venner og bekjente skrives ikke normalt sett ned de heller. Jeg håper for egen del at tråden slettes, men skjønner jo det er kjedelig for dere andre. En mulig løsning er jo å opprette en egen tråd og diskutere videre der. Kanskje du kan ta ansvar for det? Eller ser at @Grendel og @Lillemus har trykket liker hos deg, så kanskje de kan gjøre det? Hvis ikke kan jeg vel ikke skjønne så veldig godt at det kan være så veldig viktig for noen om denne tråden blir slettet eller ikke. Endret 21. april 2022 av Liviane 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466339-vi-har-lyst-p%C3%A5-fitta-di/page/2/#findComment-4090712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 Liviane skrev (6 minutter siden): Jeg vet ikke om det går. For meg personlig ble dette veldig vanskelig, men det er jo fordi jeg er som jeg er. Jeg er uhelbredelig sånn, tror jeg. 😕 Men alle som har deltatt har jo fått sagt det de mener. Vanlige samtaler mellom venner og bekjente skrives ikke normalt sett ned de heller. Jeg håper for egen del at tråden slettes, men skjønner jo det er kjedelig for dere andre. En mulig løsning er jo å opprette en egen tråd og diskutere videre der. Kanskje du kan ta ansvar for det? Eller ser at @Grendel og @Lillemus har trykket liker hos deg, så kanskje de kan gjøre det? Hvis ikke kan jeg vel ikke skjønne så veldig godt at det kan være så veldig viktig for noen om denne tråden blir slettet eller ikke. Nå synes jeg du overdriver noe veldig her - du har da virkelig ikke skrevet noe som helst i denne tråden som skulle støte noen eller være til gjenkjennelse eller noe som helst! Det eneste du oppnår er at flere leser enda nøyere gjennom det du har skrevet for å se om du har skrevet noe veldig personlig... 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466339-vi-har-lyst-p%C3%A5-fitta-di/page/2/#findComment-4090717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grendel Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 Liviane skrev (18 timer siden): Det der var vel ikke så pent sagt. Synes hun ser ut som ei flott dame jeg, og det burde vel ikke være så overraskende at noen også kan finne henne attraktiv? Man mister ikke nødvendigvis markedsverdien etter en viss alder. Det kommer jo helt an på så mye. Med mindre alt bare var kødding da. At de ville tulle med henne, det er jo også en mulighet. 🙂 Jeg er rimelig sikker på at det var en grov spøk rettet mot eieren av mobilen, og ikke henne. Poenget var nok å sende noe så drøyt til "sjefen" fra en annens mobil. Jeg tror ikke det handler om at hun var fin eller stygg. Det største overgrepet her er at alle blir holdt kollektivt ansvarlig for noe én har gjort. Det er ingen grunn til å anta at alle på hytteturen vet hvem som sto bak. 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466339-vi-har-lyst-p%C3%A5-fitta-di/page/2/#findComment-4090718 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grendel Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 Liviane skrev (11 minutter siden): Jeg vet ikke om det går. For meg personlig ble dette veldig vanskelig, men det er jo fordi jeg er som jeg er. Jeg er uhelbredelig sånn, tror jeg. 😕 Men alle som har deltatt har jo fått sagt det de mener. Vanlige samtaler mellom venner og bekjente skrives ikke normalt sett ned de heller. Jeg håper for egen del at tråden slettes, men skjønner jo det er kjedelig for dere andre. En mulig løsning er jo å opprette en egen tråd og diskutere videre der. Kanskje du kan ta ansvar for det? Eller ser at @Grendel og @Lillemus har trykket liker hos deg, så kanskje de kan gjøre det? Hvis ikke kan jeg vel ikke skjønne så veldig godt at det kan være så veldig viktig for noen om denne tråden blir slettet eller ikke. Det er ikke veldig viktig om den blir slettet eller ikke, men det virker unødvendig. Jeg kan ikke se at du har skrevet noe dumt. Dette er bare en vennskapelig diskusjon hvor folk ser ting fra ulik side. I alle fall er det sånn tråden ser ut for meg. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466339-vi-har-lyst-p%C3%A5-fitta-di/page/2/#findComment-4090723 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liviane Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 Lillemus skrev (Akkurat nå): Nå synes jeg du overdriver noe veldig her - du har da virkelig ikke skrevet noe som helst i denne tråden som skulle støte noen eller være til gjenkjennelse eller noe som helst! Det eneste du oppnår er at flere leser enda nøyere gjennom det du har skrevet for å se om du har skrevet noe veldig personlig... Ja, det kan kanskje være at jeg overdriver noe veldig. Jeg er altfor kritisk til meg selv mange ganger. Jeg er bare sånn og det er vanskelig å endre seg på det området. Kanskje veien å gå er å bare "stå i det" og tåle ubehaget. Kanskje jeg vil bli bedre av det. Jeg kan også bare trekke meg ut nå og ikke føle at jeg må svare hver enkelt fordi jeg har "ansvar" for tråden, om du skjønner. Føler liksom at jeg må møte alle med svar fordi de har kommentert i "min "tråd. Selv om det er selvpålagt er det er litt slitsomt 😅 Så kanskje det er en bedre løsning. Da trekker jeg meg ut nå, og overlater tråden til dere og andre. Tusen takk for alle bidrag! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466339-vi-har-lyst-p%C3%A5-fitta-di/page/2/#findComment-4090724 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 Liviane skrev (14 minutter siden): Jeg vet ikke om det går. For meg personlig ble dette veldig vanskelig, men det er jo fordi jeg er som jeg er. Jeg er uhelbredelig sånn, tror jeg. 😕 Men alle som har deltatt har jo fått sagt det de mener. Vanlige samtaler mellom venner og bekjente skrives ikke normalt sett ned de heller. Jeg håper for egen del at tråden slettes, men skjønner jo det er kjedelig for dere andre. En mulig løsning er jo å opprette en egen tråd og diskutere videre der. Kanskje du kan ta ansvar for det? Eller ser at @Grendel og @Lillemus har trykket liker hos deg, så kanskje de kan gjøre det? Hvis ikke kan jeg vel ikke skjønne så veldig godt at det kan være så veldig viktig for noen om denne tråden blir slettet eller ikke. Denne tråden handler jo ikke om deg. Avdramatiser følelsene dine, hvem som postet den spiller ingen rolle. Om den slettes kan dol like gjerne legge ned hele forumet. Hva ert vitsen med et forum på nett når tråder skal slettes i hytt og vær?? Anonymkode: 8b579...812 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466339-vi-har-lyst-p%C3%A5-fitta-di/page/2/#findComment-4090726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liviane Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Denne tråden handler jo ikke om deg. Avdramatiser følelsene dine, hvem som postet den spiller ingen rolle. Om den slettes kan dol like gjerne legge ned hele forumet. Hva ert vitsen med et forum på nett når tråder skal slettes i hytt og vær?? Anonymkode: 8b579...812 Minner deg -og alle andre som måtte lese dette, om at det når som helst er fullt mulig å opprette egne tråder om hvilke temaer som helst. Man kan lage tråder om alt som en møtte ønske seg, forumet står til fri disposisjon for alle. Ingen trenger å være avhengig av meg eller denne tråden for å debattere/diskutere noe. Men etter at jeg inviterte tre stk om å fortsette debatten i en egen ny tråd, ser jeg at ingen så langt har gjort det. Så da må det jo være det samme for folk tenker jeg, om tråden blir stående eller ikke. Det er uansett opp til admin og ikke meg. Og med tanke på at det er svært få som tross alt oppretter egne tråder, føler jeg meg egentlig ikke så veldig skyldig i om denne slettes. Jeg har i alle fall bidratt, om enn kanskje kortvarig. Det er ikke så mange andre som kan si det samme. Endret 21. april 2022 av Liviane 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466339-vi-har-lyst-p%C3%A5-fitta-di/page/2/#findComment-4090729 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 Liviane skrev (8 minutter siden): det når som helst er fullt mulig å opprette egne tråder om hvilke temaer som helst. Man kan lage tråder om alt som en møtte ønske seg, forumet står til fri disposisjon for alle. Ingen trenger å være avhengig av meg eller denne tråden for å debattere/diskutere noe. Det fungerer jo ikke slik. Tråder er ferskvare - hvor svarene varierer i sin form - som former debatten. Det er ikke å bare starte på nytt. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466339-vi-har-lyst-p%C3%A5-fitta-di/page/2/#findComment-4090731 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liviane Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 (endret) cilie skrev (6 minutter siden): Det fungerer jo ikke slik. Tråder er ferskvare - hvor svarene varierer i sin form - som former debatten. Det er ikke å bare starte på nytt. Det er det jo. Uenig med deg der. Hvis du vil fortsette å debattere dette temaet, kan du helt fint klare å lage en egen tråd som du innleder med en forklaring. Men tror ikke at du ønsker det. Tror ikke det er evnene det står på i alle fall. Men jeg skulle jo trekke meg ut jeg jo, og dere kan jo bare fortsette å diskutere videre her i denne tråden så lenge den står. Det kan for alt jeg vet hende at den blir stående til evig tid også, og da skal jeg i så fall prøve å ikke bry meg om det men hvorfor lager du heller ikke tråder selv om dagsaktuelle og ferske temaer? Endret 21. april 2022 av Liviane 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466339-vi-har-lyst-p%C3%A5-fitta-di/page/2/#findComment-4090733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 cilie skrev (2 timer siden): Jeg skjønner fornærmelsen dette medførte. Jeg hadde reagert ut i fra hvorvidt innholdet var «sannsynlig» eller ikke: Hadde det vært sant, hadde jeg bare tatt det som et kompliment - dog mislikt bruk av f-ordet, tidspunktet for meldingen, umodenheten osv. Om det derimot åpenbart hadde vært kødd - som her - ville jeg blitt lei meg. Er noe underlig at du hadde tatt dette som et kompliment hvis det hadde vært sant. Tror det fleste ikke hadde likt å få en slik melding. Anonymkode: bb643...030 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466339-vi-har-lyst-p%C3%A5-fitta-di/page/2/#findComment-4090737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er noe underlig at du hadde tatt dette som et kompliment hvis det hadde vært sant. Tror det fleste ikke hadde likt å få en slik melding. Anonymkode: bb643...030 Ikke uventet at du skrev dette. Som jeg presiserer, ville en slik kommentar bli sett på som svært lite tiltalende på alle nivåer, men det er tross alt bedre enn det motsatte. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466339-vi-har-lyst-p%C3%A5-fitta-di/page/2/#findComment-4090739 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 Liviane skrev (33 minutter siden): kan du helt fint klare å lage en egen tråd som du innleder med en forklaring. Men tror ikke at du ønsker det. Tror ikke det er evnene det står på i alle fall. Ja, det kan jeg nok «fint klare,» men det gidder jeg ikke… 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466339-vi-har-lyst-p%C3%A5-fitta-di/page/2/#findComment-4090741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liviane Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 (endret) cilie skrev (6 minutter siden): Ja, det kan jeg nok «fint klare,» men det gidder jeg ikke… Nettopp. Akkurat hva jeg hadde mistanke om. Men da synes jeg ikke at du har noen grunn til å klage på noe heller! Selv ikke på at noen oppretter tråder og får dem slettet. Skal jeg prøve å se objektivt på det, så er det bedre at noen oppretter en tråd og lager litt liv -om enn for en kort stund-, enn at det ikke blir opprettet noen i det hele tatt. Endret 21. april 2022 av Liviane 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466339-vi-har-lyst-p%C3%A5-fitta-di/page/2/#findComment-4090743 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 (endret) Liviane skrev (13 minutter siden): Akkurat hva jeg hadde mistanke om. Ser du ikke forskjell på det jeg skriver? Å lage et sammendrag av en allerede opprettet tråd vil nok for de fleste være uinteressant. Det går helt greit for meg om denne tråden slettes, men jeg tror en slik policy vil resultere i at færre gidder å engasjere seg. Så er det vel bare slik at noen starter flere tråder enn andre her. Endret 21. april 2022 av cilie 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466339-vi-har-lyst-p%C3%A5-fitta-di/page/2/#findComment-4090744 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liviane Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 cilie skrev (4 minutter siden): Ser du ikke forskjell på det jeg skriver? Å lage et sammendrag av en allerede opprettet tråd vil nok for de fleste være uinteressant. Det går helt greit for meg om denne tråden slettes, men jeg tror en slik policy vil resultere i at færre gidder å engasjere seg. Så er det vel bare slik at noen starter flere tråder enn andre her. Hvem har sagt at du trenger å lage et sammendrag av denne tråden? Hadde nesten trodd at det skulle være unødvendig å forklare dette så inngående, men man kan fint lage flere tråder om samme tema. Man kan eventuelt lage en liten innledende forklaring på hvorfor man starter ny tråd om samme tema, hvis det er ønskelig. F.eks.: "Siden den forrige tråden om dette temaet ble slettet, så starter jeg en ny en. Eller: "Inspirert av en annen tråd vil jeg fortsette debatten her", og i begge tilfeller tar du så videre hva DU vil si og får fram meningen din (hvis du har noen da..) Så kan folk henge seg på og diskutere videre med deg. Sånn, da håper jeg at jeg har forklart meg tydelig nok, men kan godt fortsette litt til: Dette gjelder selvfølgelig alle typer temaer, ikke bare dette. Mitt inntrykk er da at du ikke "gidder" dette. Du sier det jo selv, og da synes jeg som sagt du ikke har noe å klage på. Færre (les: ingen) vil engasjere seg om tråder aldri opprettes overhodet. Nå er det heldigvis ikke sånn at tråder aldri opprettes. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466339-vi-har-lyst-p%C3%A5-fitta-di/page/2/#findComment-4090749 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 Liviane skrev (14 minutter siden): Hvem har sagt at du trenger å lage et sammendrag av denne tråden? Hadde nesten trodd at det skulle være unødvendig å forklare dette så inngående, men man kan fint lage flere tråder om samme tema. Man kan eventuelt lage en liten innledende forklaring på hvorfor man starter ny tråd om samme tema, hvis det er ønskelig. F.eks.: "Siden den forrige tråden om dette temaet ble slettet, så starter jeg en ny en. Eller: "Inspirert av en annen tråd vil jeg fortsette debatten her", og i begge tilfeller tar du så videre hva DU vil si og får fram meningen din (hvis du har noen da..) Så kan folk henge seg på og diskutere videre med deg. Sånn, da håper jeg at jeg har forklart meg tydelig nok, men kan godt fortsette litt til: Dette gjelder selvfølgelig alle typer temaer, ikke bare dette. Mitt inntrykk er da at du ikke "gidder" dette. Du sier det jo selv, og da synes jeg som sagt du ikke har noe å klage på. Færre (les: ingen) vil engasjere seg om tråder aldri opprettes overhodet. Nå er det heldigvis ikke sånn at tråder aldri opprettes. Jeg har aldri sett noen lage så mye dramatikk av en tråd som ikke engang handler om en selv. Hva gir deg rett til å eie en tråd og "bestemme" noe som helst kun om du oppretter den? La nå folk få diskutere uten å blande inn din egen person. At folk skal opprette enda en tråd om akkurat det samme, fordi du vil ha din egen tråd slettet er jo helt ba mål, jeg har aldri opplevd å høre slik ting på et nettforum. Anonymkode: 8b579...812 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466339-vi-har-lyst-p%C3%A5-fitta-di/page/2/#findComment-4090756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liviane Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri sett noen lage så mye dramatikk av en tråd som ikke engang handler om en selv. Hva gir deg rett til å eie en tråd og "bestemme" noe som helst kun om du oppretter den? La nå folk få diskutere uten å blande inn din egen person. At folk skal opprette enda en tråd om akkurat det samme, fordi du vil ha din egen tråd slettet er jo helt ba mål, jeg har aldri opplevd å høre slik ting på et nettforum. Anonymkode: 8b579...812 Dramatikk? Dette utartet seg til å bli en diskusjon mellom cilie og meg, som hun faktisk initierte da jeg skrev at jeg ville ha tråden slettet. Jeg ser ikke noen dramatikk i det. Det må i så fall være i ditt eget hode. Men jo, jeg synes man bør få kunne eie sine egne tråder. Det hadde vært verre om jeg hadde kommet med utsagn om at jeg ønsket tråden slettet hvis det hadde vært en annens tråd, er du ikke enig? Forresten, hvor mange tråder pleier du å lage da? Hvor samfunnsengasjert er du? Er du nok engasjert i noe til å opprette egne tråder? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466339-vi-har-lyst-p%C3%A5-fitta-di/page/2/#findComment-4090760 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liviane Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 Liviane skrev (5 minutter siden): folk skal opprette enda en tråd om akkurat det samme, fordi du vil ha din egen tråd slettet er jo helt ba mål, jeg har aldri opplevd å høre slik ting på et nettforum. Er du ny her? Velkommen til dol! 😅 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466339-vi-har-lyst-p%C3%A5-fitta-di/page/2/#findComment-4090762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 Liviane skrev (2 timer siden): Ja, det kan kanskje være at jeg overdriver noe veldig. Jeg er altfor kritisk til meg selv mange ganger. Jeg er bare sånn og det er vanskelig å endre seg på det området. Kanskje veien å gå er å bare "stå i det" og tåle ubehaget. Kanskje jeg vil bli bedre av det. Jeg kan også bare trekke meg ut nå og ikke føle at jeg må svare hver enkelt fordi jeg har "ansvar" for tråden, om du skjønner. Føler liksom at jeg må møte alle med svar fordi de har kommentert i "min "tråd. Selv om det er selvpålagt er det er litt slitsomt 😅 Så kanskje det er en bedre løsning. Da trekker jeg meg ut nå, og overlater tråden til dere og andre. Tusen takk for alle bidrag! Dette skulle du ha holdt fast ved og ikke fortsatt å svare. Nå har det blitt unødvendig mye drama. Anonymkode: bb643...030 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466339-vi-har-lyst-p%C3%A5-fitta-di/page/2/#findComment-4090763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.