AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 Jeg har i noen måneder gått på wellbutrin 150 mg med god effekt. Ingen bivirkninger. Så begynte jeg på 200 seroquel depot pluss 100 mg vanlig seroquel som behovsmedisin. Jeg fikk økt matlyst og ble trøtt av seroquel. Har gått på den i ca tre uker. Men så over 2 døgn har alt forandret seg. Nå er jeg veldig våken og "gira", sover dårlig og veldig lett, har masse energi. Har opplevd å vært sånn en gang før, da gikk jeg ikke på noe særlig med medisiner men måtte bruke mye truxal for å roe ned.. Så nå har jeg altså gått fra å være rolig, litt trøtt til å bli hyper og årvåken på to døgn. Det er ingen endringer på disse to døgnene, ingen medisinendring, ikke noe spesielt har skjedd. Seroquel virker ikke sederende lenger, jeg har ikke lenger økt, men mindre apetitt. Har seroquel bare slutta å virke? Jeg forstår ingenting hva det er med meg. Jeg har ingen spesifikk diagnose, ingen finner ut av det. Men jeg har vært veldig plaget med depresjoner opp gjennom. Det har også vært typisk meg å være litt rastløs og dårlig konsentrert (får ikke med meg hva folk sier, hva som skjer på tv osv). Når jeg er deprimert kan jeg være urolig samtidig som at jeg er veldig passiv om det gir noe mening? Får vel bare godta at jeg er merkelig skrudd sammen. @kupton eller noen, hva kan det være dette? Kunne ønske jeg hadde fått svar på hva som egentlig feiler meg. Anonymkode: 06664...5d1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466373-hvorfor-er-jeg-s%C3%A5nn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.