Gå til innhold

Nick vs Ab- funksjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Like Utfall skrev (2 minutter siden):

https://forum.doktoronline.no/online/?filter=filter_loggedin

Du kan skru det av på instillinger da om du vil være usynlig. Funker ikke lenka for deg ?

Jeg er på mobil har det noe å si muligens? 

Anonymkode: 46a8e...ec0

Fortsetter under...

AnonymBruker
Like Utfall skrev (11 minutter siden):

Aner ikke, ser slik ut på datamaskin

ULWDadL.png

Ok ut fra hva jeg forstår bruker dem denne funksjonen der har den jo full kontroll? Jeg har ikke satt meg inn i alle forumets funksjoner.. er så gammel🤡

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok ut fra hva jeg forstår bruker dem denne funksjonen der har den jo full kontroll?

Tviler på det, ingen sjekker den siden der jeg sjekket kun pga trådens tema og kjedsomhet, det er nok heller skrivemåten det går på i 99% av tilfellene du blir gjenkjent.

Men bare gå på kontoinstillinger øverst til høyre og skru det av om du er redd for å bli gjenkjent som anonym den veien.

Lykke til ! ;) 

AnonymBruker
Lillemus skrev (14 minutter siden):

Det har jeg ikke tenkt å oute nei. :) Det er en uskreven regel at man ikke outer anonyme om man vet hvem de er.

Er mistanken dems enda like sterk? Mener dem at jeg ikke klarer og kamuflere meg godt nok…?😎

Annonse

AnonymBruker
Like Utfall skrev (Akkurat nå):

Tviler på det, ingen sjekker den siden der jeg sjekket kun pga trådens tema og kjedsomhet, det er nok heller skrivemåten det går på i 99% av tilfellene du blir gjenkjent.

Men bare gå på kontoinstillinger øverst til høyre og skru det av om du er redd for å bli gjenkjent som anonym den veien.

Lykke til ! ;) 

Det var meget intr synes jeg, og tusen takk for god informasjon og funksjoner. Kjeder jeg dem? 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er mistanken dems enda like sterk? Mener dem at jeg ikke klarer og kamuflere meg godt nok…?😎

JEG KOM PÅ EN GOD IDE!

gi henne tilltalese til å oute deg, siden hun er redd for uskrevne regler mot slikt :P 

Uansett, vi trenger en skreven eller uskreven regel om at den uskrevne reglen om forbud mot outing, i tråder hvor trådens tema er outing av TS, bør fravikes !

Endret av Like Utfall
AnonymBruker
Like Utfall skrev (2 minutter siden):

JEG KOM PÅ EN GOD IDE!

gi henne tilltalese til å oute deg, siden hun er redd for uskrevne regler mot slikt :P 

Uansett, vi trenger en skreven eller uskreven regel om at den uskrevne regler om forbud mot outing, i tråder om outing av TS bør fravikes !

Mener dem at ab brukere må frem i lyset?😃

AnonymBruker
Like Utfall skrev (6 minutter siden):

JEG KOM PÅ EN GOD IDE!

Uansett, vi trenger en skreven eller uskreven regel om at den uskrevne reglen om forbud mot outing, i tråder hvor trådens tema er outing av TS, bør fravikes !

Mine damer og herrer nå kan dere gjette hvem jeg er - fri gjett. Lykke til 😁

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Til trådstarten din  vil jeg si at jeg selv ikke er her ofte nok/mye nok til at jeg så lett kan gjenkjenne anonyme, men selv jeg gjør det innimellom, og da først og fremst på grunn av innholdet i innleggene. Jeg har også kjent igjen en bruker pga. lengde/detaljeringsgrad i innlegg, selv om ikke innholdet som sådan var avslørende. 

Eller vil jeg tro at folk lett kan bli avslørt på grunn av valg av ord/skrivestil. Det kan for eksempel være at man gjør grammatikalske feil, som at du gjennomgående i denne tråden dem/dems feil. Men det trenger ikke være feil det man skriver, men at folk kan ha "favorittord" og -vendinger, og at folk legger merke til dette.

La oss si at jeg hadde lagt min elsk på å bruke adjektivet glitrende om alt mulig. Jeg hadde en glitrende dag på jobben. Påskeferien var bare helt glitrende, altså! Hvis jeg strør om meg med slikt, er det ikke usannsynlig at andre har lagt merke til at hun derre morsan bruker jammen meg "glitrende" om alt mulig, og da vil de kunne gjenkjenne en anonym tråd der jeg har brukt ordet. 

AnonymBruker
morsan skrev (1 minutt siden):

Til trådstarten din  vil jeg si at jeg selv ikke er her ofte nok/mye nok til at jeg så lett kan gjenkjenne anonyme, men selv jeg gjør det innimellom, og da først og fremst på grunn av innholdet i innleggene. Jeg har også kjent igjen en bruker pga. lengde/detaljeringsgrad i innlegg, selv om ikke innholdet som sådan var avslørende. 

Eller vil jeg tro at folk lett kan bli avslørt på grunn av valg av ord/skrivestil. Det kan for eksempel være at man gjør grammatikalske feil, som at du gjennomgående i denne tråden dem/dems feil. Men det trenger ikke være feil det man skriver, men at folk kan ha "favorittord" og -vendinger, og at folk legger merke til dette.

La oss si at jeg hadde lagt min elsk på å bruke adjektivet glitrende om alt mulig. Jeg hadde en glitrende dag på jobben. Påskeferien var bare helt glitrende, altså! Hvis jeg strør om meg med slikt, er det ikke usannsynlig at andre har lagt merke til at hun derre morsan bruker jammen meg "glitrende" om alt mulig, og da vil de kunne gjenkjenne en anonym tråd der jeg har brukt ordet. 

Jeg forstår 😁 Det er ikke lett og omformulere seg til det ukjennelige… så sant at forumet online er meget lite.. Så jeg undrer meg om du kan ha dine formeninger om hvem jeg er bak nick?

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jasså hva får dem til og mistenke dette? Svaret blir røpt kl 14:02

Det er skrivemåte og tema. Du pleier ikke å skrive om dette temaet, men akkurat nå er du opptatt av det fordi du ble avslørt i en annen tråd om kcal. Der skriver du som anonym og blir frustrert over at folk likevel kjenner deg igjen som hipohopp. 

Anonymkode: c9442...673

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er skrivemåte og tema. Du pleier ikke å skrive om dette temaet, men akkurat nå er du opptatt av det fordi du ble avslørt i en annen tråd om kcal. Der skriver du som anonym og blir frustrert over at folk likevel kjenner deg igjen som hipohopp. 

Og det var grunnen til at du lager denne tråden for å spørre hvor lett det er å kjenne igjen ab. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og det var grunnen til at du lager denne tråden for å spørre hvor lett det er å kjenne igjen ab. 

Du har vunnet første premie🥇🏆 gratulerer!😁

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...