Gå til innhold

Nick vs Ab- funksjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvorfor ikke bruke nicket ditt nå for å bevise at det er deg?

Anonymkode: c9442...673

Bevise at det er meg? Det går da ikke an og bevise det. Du får spørre admin om hun kan bekrefte😁

Anonymkode: 46a8e...ec0

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bevise at det er meg? Det går da ikke an og bevise det. Du får spørre admin om hun kan bekrefte😁

Det du kan gjøre jo er å bruke nicket ditt i denne tråden og samtidig skrive at du er hipohopp. 

Anonymkode: c9442...673

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Ikke mat trollet, hun er bare ute etter oppmerksomhet.

Trollet? Oppmerksomhet? Jeg lagde denne tråden for og få oppklaring i hvorfor jeg blir gjenkjent bak ab. Men ja oppmerksomhet fikk jeg i denne tråden. Også lagde jeg litt liv av det. Hilsen hipphopp! 

Annonse

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trollet? Oppmerksomhet? Jeg lagde denne tråden for og få oppklaring i hvorfor jeg blir gjenkjent bak ab. Men ja oppmerksomhet fikk jeg i denne tråden. Også lagde jeg litt liv av det. Hilsen hipphopp! 

☀️

Like Utfall skrev (16 timer siden):

Men ja, f.eks og/å feil i enkle situasjoner, har kanskje 10%? av befolkningen, så om det er 10 dolere er det kanskje 1 person med den skrivefeilen. Ikke for å være slem er ingen viktig greie ville ikke nevnt det om det ikke var at du lurte på hvorfor noen blir gjenkjent.

Og ikke føl det ille, selv grammatikk-mester SMIR (før din tid) hadde og/å feil en gang iblant.

Hehe, ja, "vi har alle vårt" - var det ikke en som sa det støtt for en tid tilbake? Jeg mener nå i dette tilfellet at vi har alle gåre issues (på nynorsk) og jeg vet ekstremt godt at jeg har mine gjentakende unoter, skrivefeil og særegne skrivestil, men ser at skrivestilen kan variere litt fra dag til dag etter sinnstilstand og om jeg er godt inne i min egen flytsone eller ike :) 

Savannah skrev (1 minutt siden):

Den regelen blir regelmessig brutt, men den burde absolutt være respektert.

Jeg gjør det i alle fall ikke. :) Det hender jeg lar det skinne tydelig gjennom at jeg gjenkjenner vedkommende, men jeg nevner aldri nicket til den jeg mener det er nei.

hipohopp2022
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jeg gjør det i alle fall ikke. :) Det hender jeg lar det skinne tydelig gjennom at jeg gjenkjenner vedkommende, men jeg nevner aldri nicket til den jeg mener det er nei.

Den ble tidlig avslørt i min tråd.. hvorfor? 

Annonse

hipohopp2022
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Om vi sikter til den samme tråden (den som ble slettet) var det ikke jeg som gjennomskuet deg der så det kan jeg ikke svare på.

Ja den tråden. Vet det ikke var det men synes ikke det var noe kult gjort. 

Endret av hipohopp2022

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...