Gå til innhold

Kupton om trøsting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gode råd ,hjelp og støtte er det en gir til voksne. Trøst gir en til småbarn . Synes det er lite pussig å ønske trøst som voksen.

Anonymkode: 0e168...a9c

Trøst er så mye det. Også det du sier. Var det jeg mente, for vil fiske etter om han Kupton har empatiske evner. 

Anonymkode: 431b6...d65

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Trøst er så mye det. Også det du sier. Var det jeg mente, for vil fiske etter om han Kupton har empatiske evner. 

Leste i noe forskningsartikkel for litt siden at psykiatere er overrepresentert på psykopatstatistikken. 

Anonymkode: 88971...53a

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Gode råd ,hjelp og støtte er det en gir til voksne. Trøst gir en til småbarn . Synes det er lite pussig å ønske trøst som voksen.

Jeg ser ingenting galt i å ønske, og å motta, trøst som voksen.

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (29 minutter siden):

Jeg ser ingenting galt i å ønske, og å motta, trøst som voksen.

I enkelte situasjoner ja,for eksempel vis en slektning er død,da kan trøstendeord elleren klemhjelpe. Men som hjelp til å mestre store problemer i livet er ikke trøst riktig redskap. Der er det mer nyttig med gode råd, praktisk hjelp og støtte. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I enkelte situasjoner ja,for eksempel vis en slektning er død,da kan trøstendeord elleren klemhjelpe. Men som hjelp til å mestre store problemer i livet er ikke trøst riktig redskap. Der er det mer nyttig med gode råd, praktisk hjelp og støtte. 

Tror du trøst bare er kos, kyss klapp og klem? Trøste gjør man også med ord og andre handlinger. Så lurte på om han Kupton pleide å gjøre det mot andre som har det tøft og vanskelig.  

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Tror du trøst bare er kos, kyss klapp og klem? Trøste gjør man også med ord og andre handlinger. Så lurte på om han Kupton pleide å gjøre det mot andre som har det tøft og vanskelig.  

Nå gidder jeg ikke å svare mer  har sagt det jeg mener  og har bedre ting jeg bruke kveld på:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...