Gå til innhold

Får du lett hodepine av stress?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tror jeg gjør det. Hadde hele dagen vært uten smerter, men så kom de nesten umiddelbart etter at jeg opplevde belastende psykisk stress. På den ene siden ved tinningen. Tror det varierer hvor det setter seg fra gang til gang, men nå ble det der. 

Er du plaget med sånt, og hvor raskt kan det inntreffe hos deg?

Anonymkode: c21ac...f39

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/466415-f%C3%A5r-du-lett-hodepine-av-stress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg får indirekte hodepine av stress, stress gjør at jeg sover dårlig, og da får jeg hodepine. Det er en spesiell hodepine som er veldig vondt, mye vondere enn vanlig hodepine, den sitter oppe på hodet .Smertestillende som Paracet og Ibux virker ikke på denne hodepinen ,det gjør heller ikke medisiner mot migrene, som jeg har fått prøv av legen. Det eneste som hjelper er søvn, så må gå med hodepine til jeg får sove. Har I tillegg vanlig hodepine innimellom som går bort med Paracet. 

Anonymkode: 3072e...cfc

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...