Gå til innhold

Hva gjør jeg med sånne tanker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når jeg tenker at andre er ute etter meg og vil meg vondt? At folk ikke er som jeg hadde trodd, men i stedet helt annerledes, og jeg blir veldig lei meg og redd av det? At andre tror at jeg har onde hensikter når jeg ikke har det? Når jeg tolker ting fra andre vondt fordi jeg innerst inne vet at det stemmer at de faktisk er ute etter å ta meg? Når det går så inn på meg at jeg skjelver av frykt både utenpå og inni? 

Anonymkode: d47b7...9cc

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/466416-hva-gj%C3%B8r-jeg-med-s%C3%A5nne-tanker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Snakk med behandler om det 🙂

Anonymkode: 2ec04...448

Ja, det skal jeg gjøre. Det har vært påske, men har time på mandag på DPS. Ringte tidligere i uka for å fortelle om det, men akkurat da føltes det ikke så ille og jeg fungerte bra. Så da bagatelliserte jeg det litt og sa noe i den duren at dette nok ikke var så farlig, men at jeg bare ville at hun skulle vite om det. Så ingenting ble gjort siden jeg sa at alt kunne vente til mandag. Men har gradvis blitt verre med denne angsten. 

Det er ikke like ille med de fysiske symptomene hele tida. Nå har også den intense overmannende indre angsten sluppet litt tak igjen. Men jeg er fortsatt ganske så sikker på at folk er ute etter meg og vil meg vondt. Jeg klarer ikke å stole på noen lenger. Jeg blir også mistenkt for å være en ond og rar person. Selv katten min ser rart på meg og mannen min kommer med merkelige hånende lyder. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det skal jeg gjøre. Det har vært påske, men har time på mandag på DPS. Ringte tidligere i uka for å fortelle om det, men akkurat da føltes det ikke så ille og jeg fungerte bra. Så da bagatelliserte jeg det litt og sa noe i den duren at dette nok ikke var så farlig, men at jeg bare ville at hun skulle vite om det. Så ingenting ble gjort siden jeg sa at alt kunne vente til mandag. Men har gradvis blitt verre med denne angsten. 

Det er ikke like ille med de fysiske symptomene hele tida. Nå har også den intense overmannende indre angsten sluppet litt tak igjen. Men jeg er fortsatt ganske så sikker på at folk er ute etter meg og vil meg vondt. Jeg klarer ikke å stole på noen lenger. Jeg blir også mistenkt for å være en ond og rar person. Selv katten min ser rart på meg og mannen min kommer med merkelige hånende lyder. 

Hvis du har BP1 synes jeg du skal ta kontakt med legevakten 

Anonymkode: aa6a8...f74

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvis du har BP1 synes jeg du skal ta kontakt med legevakten 

Anonymkode: aa6a8...f74

Tror ikke det vil hjelpe, men takk for råd. Jeg tror jeg heller tar en tidlig natt og hiver innpå litt mer AP. Kan ta dobbelt av det jeg pleier kanskje. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...