Gå til innhold

Når er ting ille nok til å ringe akutteam på dps?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (6 minutter siden):

Ok, hvorfor finnes det samtaleterapi da?

Men du ringer ikke til et AKUTTTEAM for å få samtaleterapi. Trenger du samtaleterapi så går du poliklinisk. 

Anonymkode: 26a95...81a

Annonse

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men du ringer ikke til et AKUTTTEAM for å få samtaleterapi. Trenger du samtaleterapi så går du poliklinisk. 

Anonymkode: 26a95...81a

Jeg går poliklinisk men overlever ikke til neste time hvis jeg ikke for hjelp før. Derfor kommer jeg til å ringe akutteam. 

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (15 minutter siden):

Jeg går poliklinisk men overlever ikke til neste time hvis jeg ikke for hjelp før. Derfor kommer jeg til å ringe akutteam. 

Bare ring akutteamet. Det er derfor de er der. Nå er det akutt for deg, så klart du da kan ringe. Ikke hør på den grinebiteren!

Anonymkode: e2793...2c3

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Bare ring akutteamet. Det er derfor de er der. Nå er det akutt for deg, så klart du da kan ringe. Ikke hør på den grinebiteren!

Takk skal ringe på mandag. Må bare holde ut.

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (3 minutter siden):

Takk skal ringe på mandag. Må bare holde ut.

Hvis ikke du holder ut til i morgen, kan du gå på legevakta. Det er også for akuttsaker, enten det er fysisk eller psykisk. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...