Gå til innhold

Konsekvensene av å være som en er

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg går ofte gjennom mye vondt fordi jeg er som jeg er. Veien jeg går er et blodslit. Det er ofte mye smerter og tårer. 
Jeg har en traumatisk oppvekst med incest, fysisk og psykisk vold hjemme og sosial utestenging på skolen. Og jeg har ofte tenkt at siden jeg må gå gjennom så mye smerte i nåtid fordi det får konsekvenser av å være som jeg er, så fortjente jeg alt jeg vokste opp med også, at det også var konsekvensene av å være som jeg er?

Anonymkode: 8c227...8d0

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg går ofte gjennom mye vondt fordi jeg er som jeg er. Veien jeg går er et blodslit. Det er ofte mye smerter og tårer. 
Jeg har en traumatisk oppvekst med incest, fysisk og psykisk vold hjemme og sosial utestenging på skolen. Og jeg har ofte tenkt at siden jeg må gå gjennom så mye smerte i nåtid fordi det får konsekvenser av å være som jeg er, så fortjente jeg alt jeg vokste opp med også, at det også var konsekvensene av å være som jeg er?

Anonymkode: 8c227...8d0

Går du i behandling? Snakk med behandleren din. 

Anonymkode: 3d1a8...87b

• 1 år senere...

Konsekvensen av å være som en er, eller konsekvensen av at andre er som de er..

Jeg har ikke gått gjennom det du har. 

Men min vei er alltid veldig tungvindt og alt tar så veldig lang tid med meg i forhold til mange andre. Selv om det ikke trenger å være noe jeg gjør galt. Det kjennes enkelt og greit som at noe bare jobber imot meg.. 

Anonymkode: 0364e...db3

Jeg tror at du må tenke litt sånn at de personene du vokste opp med og gikk på skole sammen med ikke var helt greie mennesker når de utsatte deg for dette som du forteller. 

Feilen og skylden  ligger minst  like mye, om ikke mer,  hos de menneskene som har utsatt deg for disse tingene.  

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...