Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre for å bygge meg opp igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært så langt nede en stund fordi ytre ting har brutt meg ned. Så tennes endelig livsgnisten igjen, og jeg blir så glad og lettet! Men så slukkes den igjen umiddelbart pga ytre forhold. Jeg orker virkelig ikke mer. Jeg møter bare motgang. Hva skal jeg gjøre for å komme meg på rett kjøl igjen? Jeg brytes ned gang på gang.. har lyst til å gi opp livet :( 

Anonymkode: 8d460...54f

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke noe liv utenom jobb. 

Det er ikke noe spesielle filmer eller serier du liker se, en hobby du har hatt lyst til å starte med, eller gå turer eller fotografere eller skrive noveller eller hva som helst?

Anonymkode: c6210...073

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har vært så langt nede en stund fordi ytre ting har brutt meg ned. Så tennes endelig livsgnisten igjen, og jeg blir så glad og lettet! Men så slukkes den igjen umiddelbart pga ytre forhold. Jeg orker virkelig ikke mer. Jeg møter bare motgang. Hva skal jeg gjøre for å komme meg på rett kjøl igjen? Jeg brytes ned gang på gang.. har lyst til å gi opp livet :( 

Er det noe som har gått bra?  En liten ting? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan relatere til dette.. men vet du hva? Det blir bedre en dag, det har jeg tro på! Stå på❤️ 

Anonymkode: 28b9f...dd3

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan relatere til dette.. men vet du hva? Det blir bedre en dag, det har jeg tro på! Stå på❤️ 

Anonymkode: 28b9f...dd3

Jeg håper du har rett. Jeg er så sykt sliten av å ha det sånn. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Det er ikke noe spesielle filmer eller serier du liker se, en hobby du har hatt lyst til å starte med, eller gå turer eller fotografere eller skrive noveller eller hva som helst?

Anonymkode: c6210...073

Det er ikke noe som frister pga livssituasjonen.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir ikke dette litt som med halvtomt eller halvfullt glass? Altså at du legger mer merke til at du møter motgang enn at du gang på gang overvinner motgangen?

AnonymBruker
frosken skrev (1 minutt siden):

Blir ikke dette litt som med halvtomt eller halvfullt glass? Altså at du legger mer merke til at du møter motgang enn at du gang på gang overvinner motgangen?

Det kan godt hende.

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tror det. 

Kan du prøve å fokusere på det som har gått bra? Det du faktisk har fått til?

Det jeg har erfart (men ikke alltid greier) er å legge lista så lavt at jeg kan gå over uten å rive.  Da er det lettere å greie mer etterhvert  Da blir iallefall jeg mer fornøyd 

Endret av emilie321
AnonymBruker
emilie321 skrev (1 minutt siden):

Kan du prøve å fokusere på det som har gått bra? Det du faktisk har fått til?

Det jeg har erfart (men ikke alltid greier) er å legge lista så lavt at jeg kan gå over uten å rive.  Da er det lettere å greie mer etterhvert 

Jeg skal prøve.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...