Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fionys skrev (7 timer siden):

Det viktigste er vel å finne noen som passer godt i ørene, men det er enklere sagt enn gjort. Jeg har prøvd flere, men sliter med å finne noen jeg er komfortabel med.

frosken skrev (6 timer siden):

Jeg liker Jabra Elite Active 75t, de tåler ganske røff behandling og en god del fuktighet. 

Jeg mente ørepropper som «Sov i ro.»

(Når jeg ikke skal sove, brukes AirPods, og de er veldig bra.)

Altså hvilken Sov i ro er du fornøyd og ikke fornøyd med? 

AnonymBruker
cilie skrev (9 timer siden):

Noen med erfaring? Tror jeg har prøvd de fleste uten suksess. 

Det finnes INGENTING som airpods pro synes jeg ihvertfall. Har prøvd så mye og mye er helt forferdelig dårlig lyd i, fatter ikke at det engang blir solgt. Men airpods pro fungerer kanon til både tlf og musikk :) 

Anonymkode: 76d52...c51

cilie skrev (2 timer siden):

Men får du AirPods til å sitte bra? Jeg liker godt mine, men de sitter ikke godt. Kan ikke hoppe eller løpe - da faller de ut. Tror ørene mine må være feilkonstruert :o 

Annonse

AnonymBruker
Ekstra skrev (1 time siden):

Men får du AirPods til å sitte bra? Jeg liker godt mine, men de sitter ikke godt. Kan ikke hoppe eller løpe - da faller de ut. Tror ørene mine må være feilkonstruert :o 

Da bytter du bare proppene så til mindre eller større, så fungerer det kanskje bedre? :) 

AnonymBruker
cilie skrev (3 timer siden):

Så ikke før nå at det var sov i ro du mente... :) Jeg bruker de gule fra apoteket. De gule tyggisene :D men kjempeviktig å være varm i hendene for å forme dem godt til, ikke bare sku dem inn i øret. 

Ikkeanonymnok
Ekstra skrev (1 time siden):

Mon om jeg får tilbake andre propper til mine "førstegenerasjons" AirPods?

Er det de som er runde? Vet ikke om man får sånne propper til de. Jeg har airpods pro og der er sånne silikongreier man kan sette på. Mine sitter som støpt under trening.

Annonse

Ekstra skrev (12 timer siden):

De har funket fjell hele tiden. Jeg har hatt de i 1,5 år ca, så de er ikke første versjon. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...