Gå til innhold

Tema på samarbeidsmøte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til tema man kan ta opp på samarbeidsmøte? Er fastlege, psykiatrien og nav som skal være med. Jeg ser selvfølgelig at man tar opp det man har behov for selv, men er bare redd for å glemme noe eller at det er noe jeg ikke har tenkt over som jeg burde ta opp. 

Foreløpig har jeg satt opp spørsmål ift økonomi, jobb og medisiner. 

Anonymkode: 8c5ea...51c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må redegjøre for mine mål for arbeidet videre. Gjerne litt spesifikke.

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (2 minutter siden):

Jeg må redegjøre for mine mål for arbeidet videre. Gjerne litt spesifikke.

F.eks få en fast jobb eller finne bedre mestringsstrategier?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

F.eks få en fast jobb eller finne bedre mestringsstrategier?

Jepp

Skrevet

Jeg snakker alltid bare med min koordinator i kommunen også leder hun møtet. Ofte er det bare for å få en felles oppsummering om tingenes tilstand egentlig. Har ikke skjedd så mye nytt i etterkant av de møtene. 

Skrevet

Jeg har sagt minimalt på disse møtene. Behandlere, arbeidsgiver og nav har sagt det meste på møtene, så har jeg kommet med noen innspill. 

Skrevet

Jeg er vant med at det er et eller flere tema som er grunnlaget for samarbeidsmøtet. Ikke at en kaller inn til møte for deretter å finne noe å diskutere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...