Gå til innhold

Når dagene blir like.

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Det er så kjedelig når alt blir et tiltak og dagene blir like, består av å sitte i sofaen å se på noe serier. Er ikke alltid jeg orker det en gang og da legger jeg meg ned, sykepleieren sier jeg må få innhold i dagene men det er ikke så lett. Men i dag skal jeg på tur med sykepleieren fra kommunen, vet de har yoga der på tirsdagene. Kunne det vært noe for meg? Klarer jo ikke avanserte øvelser men har hørt det skal være bra, venninna mi fra treningen går der. Da hadde jeg hatt en dag i uken å ha noe å gå til, det hadde vel hjulpet på? Kanskje det kan gi litt energi også? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/466518-n%C3%A5r-dagene-blir-like/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (1 time siden):

Klarer jo ikke avanserte øvelser men har hørt det skal være bra, venninna mi fra treningen går der.

Det finnes mange forskjellige typer yoga, så det er bare å prøve - og ikke gi opp selv om du strever litt første gangen.

Jeg tror også det vil være bra for deg med noen faste aktiviteter, det har jeg skrevet her mange ganger 😉

stjernestøv
laban skrev (6 minutter siden):

Det finnes mange forskjellige typer yoga, så det er bare å prøve - og ikke gi opp selv om du strever litt første gangen.

Jeg tror også det vil være bra for deg med noen faste aktiviteter, det har jeg skrevet her mange ganger 😉

Ok. Får prøve meg på det da, kan jo bli kjekt det. Ja det er jo bra med faste aktiviteter så har jeg noe å gå til :) 

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Ok. Får prøve meg på det da, kan jo bli kjekt det. Ja det er jo bra med faste aktiviteter så har jeg noe å gå til :) 

Jeg har prøvd yoga flere ganger og det er en fin treningsform som også gir litt ro i kroppen.  Selv kan jeg dessverre ikke gå på yoga, for da blir ryggen ekstra kranglete (Nå har jeg en rygg som er ekstra kranglete da)

Jeg blir dårligere av å bare være hjemme, så jeg må ut av leiligheten. Tror nok at dette er vanlig for de fleste.

stjernestøv
emilie321 skrev (2 minutter siden):

Jeg har prøvd yoga flere ganger og det er en fin treningsform som også gir litt ro i kroppen.  Selv kan jeg dessverre ikke gå på yoga, for da blir ryggen ekstra kranglete (Nå har jeg en rygg som er ekstra kranglete da)

Jeg blir dårligere av å bare være hjemme, så jeg må ut av leiligheten. Tror nok at dette er vanlig for de fleste.

Trenger ro i kroppen så det passer bra, synd du ikke kan gjøre det da men er ikke godt med ryggplager. 

Ja det er jo ikke bra å bare være inne heller, vi må komme oss ut litt. 

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (6 minutter siden):

Hadde sikkert vært fint å komme seg litt mer ut ja. Jeg blir i hvert fall mer passiv og i dårligere humør hvis jeg bare sitter inne. Jeg må bruke kroppen for å ha sjans til et rolig hode.

Enig.. helt enig!

Anonymkode: 02590...5f4

stjernestøv
Glitter skrev (10 minutter siden):

Hadde sikkert vært fint å komme seg litt mer ut ja. Jeg blir i hvert fall mer passiv og i dårligere humør hvis jeg bare sitter inne. Jeg må bruke kroppen for å ha sjans til et rolig hode.

Ja det hadde vært greit det, sitter for mye inne og kroppen er jo laget for å bevege seg. Må ta meg sammen nå, må bare klare det. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Ja det hadde vært greit det, sitter for mye inne og kroppen er jo laget for å bevege seg. Må ta meg sammen nå, må bare klare det. 

Vi kan bytte båt, du kan få min båt som må stå i ro, og jeg kan ta din båt som kan ro. 

Anonymkode: 02590...5f4

Annonse

AnonymBruker

Det er mulig det er medisinsk yoga, det holder de på med en del i psykiatrien. Lette øvelser, og kjempe deilig for kroppen. Alle kan gjøre denne type yoga ,så det er bare å prøve og se om du liker det.Husk å ha på deg litt behagelig tøy ,joggebukse eller lignende. 

Anonymkode: 5c96c...4ba

stjernestøv
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er mulig det er medisinsk yoga, det holder de på med en del i psykiatrien. Lette øvelser, og kjempe deilig for kroppen. Alle kan gjøre denne type yoga ,så det er bare å prøve og se om du liker det.Husk å ha på deg litt behagelig tøy ,joggebukse eller lignende. 

Anonymkode: 5c96c...4ba

Ok. Håper det er det da, skal spør om jeg kan få bli med. 

stjernestøv skrev (22 minutter siden):

Sykepleieren fra kommunen skulle ta det opp med instruktøren, får se da om jeg får være med. 

Så bra. Jeg synes også at du skal få deg noen faste aktiviteter i uken. En trenger noe å fylle dagene med. Jeg tror det kan gjøre deg godt.

stjernestøv
Fru2020 skrev (7 minutter siden):

Så bra. Jeg synes også at du skal få deg noen faste aktiviteter i uken. En trenger noe å fylle dagene med. Jeg tror det kan gjøre deg godt.

Ja det hjelper på det å ha noe å se frem til selv om det også kan være et tiltak,jeg har nok godt av det. Sitter for mye inne,vi har alle godt av å komme oss ut. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...