Gå til innhold

Menstruasjon og angst?

Anbefalte innlegg

angstfull1985

Har no hatt nokre bedre veker enn på lenge etter å ha «møtt veggen» i haust. Meeeen, siste dagane har vore tøffe igjen, spesielt i dag, venter mensen om nokre dagar. Kan det ha en samanheng? Eller kan det være fordi eg har gått ned til 3,75 mg på remeronen min. (Ej brukar tablettdeler, derfor so lav dose). Føler det vart slik på dag 4 på 3,75. So skal tru om det er på grunn av remeronen eller menstruasjonen som kjem? Såg litt lysare på livet dei siste par vekene, men denne veka har ødelagt ein del. Går også på zoloft. Eg tok 15 mg remeron, so 7,5 mg i eit par veker, deretter 3,75. Prøva å seponere remeron fordi eg går slik kribling i kroppen av dei.

Endret av angstfull1985
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/466524-menstruasjon-og-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
angstfull1985 skrev (13 minutter siden):

Har no hatt nokre bedre veker enn på lenge etter å ha «møtt veggen» i haust. Meeeen, siste dagane har vore tøffe igjen, spesielt i dag, venter mensen om nokre dagar. Kan det ha en samanheng? Eller kan det være fordi eg har gått ned til 3,75 mg på remeronen min. (Ej brukar tablettdeler, derfor so lav dose). Føler det vart slik på dag 4 på 3,75. So skal tru om det er på grunn av remeronen eller menstruasjonen som kjem? Såg litt lysare på livet dei siste par vekene, men denne veka har ødelagt ein del. Går også på zoloft. Eg tok 15 mg remeron, so 7,5 mg i eit par veker, deretter 3,75. Prøva å seponere remeron fordi eg går slik kribling i kroppen av dei.

Jeg var veldig ustabil og dårlig pga mensen og blødde mye, har gått på p.sprøyten i mange år og slipper det nå. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...