Gå til innhold

Jeg har kanskje fått 3 nye venner men jeg er usikker på om det virkelig er ekte eller om det er noe som ikke stemmer fordi jeg tenker ingen vil jo ha meg som venn og det virker for enkelt at de bare skal komme inn i livet mitt på den måten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har kanskje fått 3 nye venner men jeg er usikker på om det virkelig er ekte eller om det er noe som ikke stemmer fordi jeg tenker ingen vil jo ha meg som venn og det virker for enkelt at de bare skal komme inn i livet mitt på den måten og være så åpne mot meg og ta meg  i mot på en så god måte. 

Hvordan kan jeg finne ut om det er reelt eller ikke? 

Anonymkode: 9d8fc...f30

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker

Hva er det som får deg til å tvile?

Jeg står oppi det samme nå. Er blitt delvis kjent med en ny jente som et par av mine venner av begynt å flette inn i vennekretsen vår, og hun tror også det samme om oss. Hun er vant til å bli sviktet så hun er skeptisk og lurer på om hun kan stole på oss og om vi egentlig vil ha noe med henne å gjøre. 

Så jeg må også spørre deg tilbake: Hva kan man gjøre for å bevise at man faktisk er seriøse? :) 

Anonymkode: 0948d...fca

Vær litt forsiktig og følg nøye med. Jeg hadde også noen som kom og ville være vennen min men som bare ville utnytte og bruke meg. Som Kupton sier, så vil tiden vise. De vil etter noe tid vise sitt sanne ansikt. Kanskje de er bra folk eller kanskje ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...