Gå til innhold

Gruer meg til ansvarsgruppemøte

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha ansvarsgruppemøte på mandag og jeg gruer meg ganske mye. Vi kommer til å være 6 personer til sammen, så ganske mange. Men Jeg veldig nervøs selv om alle er personer jeg kjenner godt og har kjent en stund. Tema er hvordan det har gått siden sist innleggelse, og jeg er nervøs fordi jeg føler det ikke har gått så bra som det burde. Er leit å måtte skuffe så mange mennesker. Også er jeg litt redd for hvilken respons det vil få. Også er jeg redd for å begynne å gråte foran alle sammen. Hadde det vert en-til-en hadde det ikke vert like vanskelig, men om det skulle skje foran alle tror jeg at jeg ikke hadde taklet det overhode. 

Noen som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/466635-gruer-meg-til-ansvarsgruppem%C3%B8te/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ansvarsgruppemøtet er en meget god mulighet til planlegge best mulig hjelp for deg.

Nå er ditt fokus på hvordan du kommer til å ha det i de 45-60 minutter møtet varer.

Prøv å endre ditt fokus til hvordan du kan få mest mulig ut av møtet. Hva du kan gjøre for best mulig å formidle hva du trenger hjelp til. Hva som vil hjelpe deg mest i månedene etter møtet.

kupton skrev (2 timer siden):

Ansvarsgruppemøtet er en meget god mulighet til planlegge best mulig hjelp for deg.

Nå er ditt fokus på hvordan du kommer til å ha det i de 45-60 minutter møtet varer.

Prøv å endre ditt fokus til hvordan du kan få mest mulig ut av møtet. Hva du kan gjøre for best mulig å formidle hva du trenger hjelp til. Hva som vil hjelpe deg mest i månedene etter møtet.

Det er et godt poeng. Skal forsøke så godt jeg klarer å endre fokus. Har allerede skrevet opp ett par punkter med det jeg ønsker å ta opp 🙂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...