Gå til innhold

Hvordan vet man at folk bryr seg om en?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

F.eks: Personer spør hvordan det går og er genuint interessert i svaret. Følger opp med videre spørsmål, reagerer med varme og forståelse hvis du forteller at du f.eks har det vanskelig nå. Tar initiativ til å finne på ting, ringer, skriver og gir oppmerksomhet uoppfordret, kommer på besøk, kanskje gir en gave i ny og ne. Er blid, vennlig og hyggelig mot deg, osv. 

Anonymkode: 0e255...9ac

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva tenker dere om det?

Anonymkode: 19381...c2f

Å bry seg om noen kan være så utrolig mye, men alt som kan gjøre et annet menneske lettere til sinns eller glad er å bry seg om en annen. Det kan være alt fra å hjelpe et annet menneske med avlastning når de er slitne, at en setter av tid til å lytte til de, og har evnen til å skjønne hva som gjør livet lettere og bedre for den andre. 

Anonymkode: 1114d...f9e

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

F.eks: Personer spør hvordan det går og er genuint interessert i svaret. Følger opp med videre spørsmål, reagerer med varme og forståelse hvis du forteller at du f.eks har det vanskelig nå. Tar initiativ til å finne på ting, ringer, skriver og gir oppmerksomhet uoppfordret, kommer på besøk, kanskje gir en gave i ny og ne. Er blid, vennlig og hyggelig mot deg, osv. 

Anonymkode: 0e255...9ac

Jeg synes spørsmål kan være ubehagelig noen ganger, og enkelte som spør mye kan jeg trekke meg unna. Mulig de bryr seg om meg og derfor spør, men jeg tror man skal være litt bevisst på hva en spør om også. ellers kan man føle seg forpliktet til å svare, selv om man ikke ville det. 

Anonymkode: 1114d...f9e

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...