Gå til innhold

Hva er feil med kroppen om beina ser veldig små ut og overkroppen stor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Om dere skjønner hva jeg mener. Jeg er en normal person sånn sett og har en normal overkropp men pga av beina mine er så små så ser overkroppen veldig stor ut, derre har vel sett andre slike mennesker? ... Er det veldig lite nuskulatur eller bentap som får kroppen til å se slik ut? Jeg hater utseende mitt er egentlig en slank person men ser bare ikke bra ut...  Ikke klarer jeg å få mye ut av styrketrening heller..

Anonymkode: 75b28...8f6

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Om dere skjønner hva jeg mener. Jeg er en normal person sånn sett og har en normal overkropp men pga av beina mine er så små så ser overkroppen veldig stor ut, derre har vel sett andre slike mennesker? ... Er det veldig lite nuskulatur eller bentap som får kroppen til å se slik ut? Jeg hater utseende mitt er egentlig en slank person men ser bare ikke bra ut...  Ikke klarer jeg å få mye ut av styrketrening heller..

Har du spurt noen du vet vil svare sant om dette? Ofte sitter sånt i hodet, man tror det er sånn selv, men egentlig er man helt normal. :) 

AnonymBruker
Lillemus skrev (10 minutter siden):

Har du spurt noen du vet vil svare sant om dette? Ofte sitter sånt i hodet, man tror det er sånn selv, men egentlig er man helt normal. :) 

Jepp. Blir ofte ledd litt av tilfeldige forbipasserende ogsånt. Jeg tror egentlig overkroppen min er normal men har så lite muskulatur så det blir bare seernes rart ut. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jepp. Blir ofte ledd litt av tilfeldige forbipasserende ogsånt. Jeg tror egentlig overkroppen min er normal men har så lite muskulatur så det blir bare seernes rart ut. 

Sorry, men jeg har svært liten tro på at tilfeldig forbipasserende ler av deg på gaten, her tror jeg du innbiller deg ting som ikke har noen rot i virkeligheten. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...