Gå til innhold

Er det kjempe lite å ha 7300 kroner å leve på i 4 uker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alt mulig liksom. 

Anonymkode: e5910...d62

Det er det jeg har igjen etter jeg har betalt husleia mi. Har handla mat da, får to uker så skal ikke bruke noe mer penger , for jeg håper før den 20... Siden får egentlig ikke penger før 20. Så da blir det 7250 som skal rekke fram til 20 juni.

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er det jeg har igjen etter jeg har betalt husleia mi. Har handla mat da, får to uker så skal ikke bruke noe mer penger , for jeg håper før den 20... Siden får egentlig ikke penger før 20. Så da blir det 7250 som skal rekke fram til 20 juni.

Altså mat, transport, mobil, strøm, husholdningsartikler, klær og uforutsette utgifter? Tja. Hvis det er inkludert strøm så sliter du skikkelig, uten det kan det vel la seg gjøre om du snur godt på skillingen. 

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Da tenker jeg på til alt.bjeg er 1 person uten barn.

Det kommer an på hvilke utgifter du har og hva som er inkludert i husleien din. Stor forskjell på om du skal betale for strøm, internett, forsikring osv - eller om beløpet kun skal dekke mat, transport, telefon osv. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Burde gå greit det. 

Anonymkode: 8bc3b...d62

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Umulig for noen som ikke kjenner dine faste utgifter å svare på dette.

Du må sette opp en oversikt over det du betale innen den 20 juni sånn som strøm, internett, telefon, medisiner, nødvendig transportutgifter og alt annet. Først da ser du hva du egentlig har til rådighet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...