Gå til innhold

Ambivalent til medisiner.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Hurja skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ikke du er svak ❤️ Du har vært flink som har stått på medisiner lenge nå, det er et klokt valg ❤️

Takk for det ❤️ Får vel prøve å holde ut en stund til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (4 timer siden):

Men er det vanlig å bli så dårlig at man må holde seg i ting og vegger for å gå når man er såkalt psykotisk? Eller kan det komme av noe annet? Det er jo så skremmende, altså jeg blir så fjern at virkeligheten slår sprekker. Det gjør den noen ganger nå også men jeg klarer jo å gå, legen trodde jo det var psykisk- Det gjorde legen når barna var små og, men kan man bli så dårlig psykisk? Jeg slet jo med lavt blodtrykk og sist sommer, men det gjør jeg nå også. Hva kan det egentlig være? Jeg har ikke fått noen forklaring på det egentlig, psykiatreren trodde jeg hadde fysiske symptomer som jeg tolket feil. Men da må det jo være noe fysisk da? Og hvorfor hjelper det å ta risperdal for det? Det forsvant jo da, vil bare ikke bli sånn igjen. Er det noe galt i hjernen min? 

Vanlig er det vel ikke. Men tror det kan skje. Jeg har også hatt problemer med å gå uten medisin. Tror ikke du trenger å være bekymret ettersom det blir bedre på Risperdal. Jeg går også på medisin og prøver å finne alle måter jeg kan forbedre livet på selv om jeg står på medisiner. Er det ting du kan gjøre for å forbedre livet og stå på medisiner?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
technician skrev (12 timer siden):

Vanlig er det vel ikke. Men tror det kan skje. Jeg har også hatt problemer med å gå uten medisin. Tror ikke du trenger å være bekymret ettersom det blir bedre på Risperdal. Jeg går også på medisin og prøver å finne alle måter jeg kan forbedre livet på selv om jeg står på medisiner. Er det ting du kan gjøre for å forbedre livet og stå på medisiner?:)

Ok. Godt jeg ikke er alene om det da, er bare så rart det blir bedre på risperdal. At det kan være psykisk. Kan jo gå mer turer og prøve å gjøre litt i huset, så begynte jeg jo på yoga men det frister ikke nå. Men får vel gå, det er jo bra å ha noe å gå til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...