Gå til innhold

Hva har psykosene dine inneholdt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Hurja
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Husker en annen gang jeg hadde manisk psykose, og den var av det mer behagelige slaget. Men hadde vrangforestillinger så det holdt! Jeg ønsker ikke å gå så veldig i detalj på hva jeg gjorde, men jeg opplevde meg utvalgt, salig, hellig og lykkelig, og følte på en sterk kjærlighet til mennesker rundt meg, og gjorde ting for å vise dem hvor glad jeg var i dem. Jeg hadde et oppdrag fra "øverste hold" (Gud). 

Jeg skjems så utrolig mye i ettertid. Bare ved å rippe opp i hukommelsen rundt dette nå så kjenner jeg at jeg rødmer 🥵 

Anonymkode: d6d15...cdb

Du kan ikke noe for det, så jeg synes ikke du skal skamme deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Hurja skrev (8 minutter siden):

Du kan ikke noe for det, så jeg synes ikke du skal skamme deg ❤️

Fine, snille Hurja ❤️

Anonymkode: d6d15...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (5 minutter siden):

Verden var en datasimulering.

Det må ha vært en rar verden å befinne seg i. Var det skummelt eller gøy? Hvordan opplevde du det? Du trenger ikke å svare hvis ikke du vil. 

Anonymkode: d6d15...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det må ha vært en rar verden å befinne seg i. Var det skummelt eller gøy? Hvordan opplevde du det? Du trenger ikke å svare hvis ikke du vil. 

Anonymkode: d6d15...cdb

Det var skummelt fordi jeg noen ganger tenkte at de som skulle hjelpe meg var med på det liksom. Og når det var for mange mennesker på et sted trodde jeg at simulasjonen skulle kræsje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (6 minutter siden):

Det var skummelt fordi jeg noen ganger tenkte at de som skulle hjelpe meg var med på det liksom. Og når det var for mange mennesker på et sted trodde jeg at simulasjonen skulle kræsje.

Huff, høres stressende ut. Den hjernen vår er jammen rar. Men den er jo et organ som alle andre organer, og man kan også bli syk i det organet som i alle andre. 

Anonymkode: d6d15...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (1 time siden):

Det var skummelt fordi jeg noen ganger tenkte at de som skulle hjelpe meg var med på det liksom. Og når det var for mange mennesker på et sted trodde jeg at simulasjonen skulle kræsje.

Avsluttet du hjelpen da når du følte det sånn? 

Anonymkode: cf64b...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Høres også helt ille ut å oppleve. Lurer litt på om en av fellesnevnerne for psykoser kan være stor frykt, i alle fall hvis det er av paranoid karakter. Takk for at du delte. 

Anonymkode: d6d15...cdb

Jeg vet ikke. Men veldig mange tror jo de oveevåkes. 

Jeg føler på skam pga det var rusutløst og selvforskyldt. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Avsluttet du hjelpen da når du følte det sånn? 

Anonymkode: cf64b...2c1

Jeg var tvangsinnlagt så jeg fikk ikke bestemme det😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (2 timer siden):

Jeg var tvangsinnlagt så jeg fikk ikke bestemme det😂

Ah, er du helt ute av det nå? Er de tankene om simulasjonen og at folk er mot deg HELT borte nå? Eller har du de fortsatt bare i mindre grad? 

Anonymkode: cf64b...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var midt inni et spill der meningen var at jeg skulle gi penger til han som styrte spillet og  var nærmest overnaturlig 

alle var med på spillet og hvis jeg greide å spille riktig ville jeg få sex fra han som trakk i trådene og styrte spillet

han planter et hemmelig kamera i lap topen min og styre hjernen min der han fulgte med på meg via kameraet

alt var en test og jeg fikk stemmer fra forrige legen min med kommando me å sove selv om jeg var manisk for da ville jeg ikke fått straff for å ha gitt venninna mi kreft 

En annen venninne var i leiligheten min og stjal alle verdiene mind, penger og bank kort så jeg hastet i en taxi for å stoppe henne 

Men hun var ikke der.

plutselig hørte jeg hun komme opp trappen

hun skulle drepe meg

Hun kom ikke og jeg kom litt til meg selv og ringte henne

Da ble jeg innlagt 

hun ringte tanta mi som kjørte meg til legevakta 

Alle folkene hadde ansiktet som jeg kjente igjen men det var ikke dem, men jeg skrek til vekteren som dro meg inn i et Avlukke på legevakta, «jeg vet hvem du er!!!! Du er ben Kristiansen!!!!» (ikke det navnet jeg skrek, anonymisert)

det var uuutholdelig å være på legevakta og vente 

Endelig ble jeg flytter til sykehuset 

det var en gul og grønn knapp i rommet mitt

så jeg trykket på knappen den gule for den betydde liv!!

Senere sjekke jeg om hvilke ansatte av personalet var med på spillet

 

Spillet sluttet aldri, det bare gikk videre og videre 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ah, er du helt ute av det nå? Er de tankene om simulasjonen og at folk er mot deg HELT borte nå? Eller har du de fortsatt bare i mindre grad? 

Anonymkode: cf64b...2c1

Jeg kan få en del uvirkelighetsfølelse. Men jeg tror ikke på følelsen og tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...