Gå til innhold

Middel man får hos tannlegen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Søkte på "dormikum" og da kan det nok hende det er det. Midazolam kom opp i søket, og det gir kortvarig sederende virkning, og tilbehører benzo-gruppen. 

Gruer meg veldig til å ta det, men tror det er det beste for meg. Jeg ble tilbudt det etter et angstanfall hos tannlegen sist. Vil jo ikke oppleve det på nytt, så da er det nok best jeg tar imot tilbudet om medisin. Begge deler (angstanfall og medisin) er i grunnen like flaut, men jeg har det nok best når jeg er nedsløvet enn om jeg er i et nytt angstanfall. 

Men det høres litt skummelt ut siden jeg ikke kan kjøre bil etterpå. Da må det være sterke saker. 

Anonymkode: 9bf23...213

AnonymBruker

Og @kupton (eller andre med peil) hvis det er Midazolam eller lignende kraftige saker, går det greit å kombinere det med litium og Zyprexa? Er redd en tannlege ikke helt skjønner seg på farmakologi like godt som en lege. Takknemlig hvis du vil svare. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og @kupton (eller andre med peil) hvis det er Midazolam eller lignende kraftige saker, går det greit å kombinere det med litium og Zyprexa? Er redd en tannlege ikke helt skjønner seg på farmakologi like godt som en lege. Takknemlig hvis du vil svare. 

Du får nok sannsynligvis ikke midazolam, tipper du får Sobril eller Vival. Benzo inkl midazolam kan (selvfølgelig i trygge former) kombineres med lithium og AP. 

AnonymBruker
ISW skrev (41 minutter siden):

Du får nok sannsynligvis ikke midazolam, tipper du får Sobril eller Vival. Benzo inkl midazolam kan (selvfølgelig i trygge former) kombineres med lithium og AP. 

Tusen takk for svar, ISW :) Sobril og Vival vet jeg jo går helt fint, for det har jeg tatt før. 

Annonse

AnonymBruker

Da har fått vært hos tannlegen og jeg fikk Xanor. Møtte opp en time før, fikk medisinen og tannbehandling ble gjennomført. Tok drosje begge veier, men kan ikke huske noe sørlig verken fra behandlingen eller drosjeturen hjem. Har sovet noen timer etterpå nå, men har fremdeles litt hangover. Rare greier det med hukommelsestap. Men nå er det gjort og alt gikk bra. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...