Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har vært så uheldig og mistet disse i toalettet! Hadde de vært mine hadde det vært kjipt nok. Men det er ikke tilfelle. Jeg har ikke råd til og erstatte dem akkurat nå. De er av type Apple. Noen som vet om det kan kjøpes en kopi som ligner mest mulig? 

Anonymkode: 347af...73a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/467144-airpods-i-tolettsk%C3%A5len%E2%80%A6/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Har vært så uheldig og mistet disse i toalettet! Hadde de vært mine hadde det vært kjipt nok. Men det er ikke tilfelle. Jeg har ikke råd til og erstatte dem akkurat nå. De er av type Apple. Noen som vet om det kan kjøpes en kopi som ligner mest mulig? 

Jeg tror nok eieren vil se rimelig kjapt at det ikke er de ekte airpodsene gitt...

AnonymBruker
Lillemus skrev (16 minutter siden):

Jeg tror nok eieren vil se rimelig kjapt at det ikke er de ekte airpodsene gitt...

Ok.. det finnes ikke noen som ligner jeg kan putte oppi autoiet? Hvis ikke kan jeg vaske de en runde i vaskemaskinen? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ok.. det finnes ikke noen som ligner jeg kan putte oppi autoiet?

Nei.

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvis ikke kan jeg vaske de en runde i vaskemaskinen? 

Da ødelegger du dem garantert, hvis de ikke allerede er ødelagt.

Du må nok kjøpe nye.

Anonymkode: e9c1d...13d

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ok.. det finnes ikke noen som ligner jeg kan putte oppi autoiet? Hvis ikke kan jeg vaske de en runde i vaskemaskinen? 

Du tuller nå? De vil selvfølgelig ikke tåle en runde i vaskemaskinen, det er jo godt mulig de alt er ødelagte.

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er det deg som håpet på å kunne erstatte en mistet undulat ubemerket også, og som ville vaske dobørsten i oppvaskmaskinen? 

Annonse

AnonymBruker
Vendi skrev (1 time siden):

Er det deg som håpet på å kunne erstatte en mistet undulat ubemerket også, og som ville vaske dobørsten i oppvaskmaskinen? 

Undulaten dukket opp igjen. Verre med AirPodsene, den kostnaden passer dårlig akkurat nå. Kanskje jeg kan legge den inn på spleis. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Undulaten dukket opp igjen. Verre med AirPodsene, den kostnaden passer dårlig akkurat nå. Kanskje jeg kan legge den inn på spleis. 

Bruk pengene du sparte på å ikke kjøpe undulat på å kjøpe AirPods :D  

AnonymBruker
E7H7 skrev (49 minutter siden):

Ha, ha! 
Hva blir ditt neste dilemma/problem mon tro? 

Har noen gjetninger basert på hva som synes å være ts sin humor:

Kan man spise sjokoladen man nettopp mistet i dokassa til pus bare man skylder av sanden etterpå?  

Jeg passer to hunder av samme rase som det er klin umulig for meg å se forskjell på. Vil eierne merke det hvis de får levert tilbake feil hund? 

Kan man vaske trusene sine i oppvaskmaskinen? 

Anonymkode: 53a6b...b80

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har noen gjetninger basert på hva som synes å være ts sin humor:

Kan man spise sjokoladen man nettopp mistet i dokassa til pus bare man skylder av sanden etterpå?  

Jeg passer to hunder av samme rase som det er klin umulig for meg å se forskjell på. Vil eierne merke det hvis de får levert tilbake feil hund? 

Kan man vaske trusene sine i oppvaskmaskinen? 

Det er overhodet ikke noe og gjøre narr av. Det er heller ikke noe humor i dette, mange har mistet dem i toalettet før meg. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er overhodet ikke noe og gjøre narr av. Det er heller ikke noe humor i dette, mange har mistet dem i toalettet før meg. 

Mente ikke å gjøre narr av deg, trodde du tullet.

AnonymBruker

Mente ikke å gjøre narr av deg, trodde du tullet.

Foruten var dine eksempler utrolig dårlig. Du kunne i det minste være kreativ om du skulle kommet med en ny tråd. 

Annonse

AnonymBruker

Foruten var dine eksempler utrolig dårlig. Du kunne i det minste være kreativ om du skulle kommet med en ny tråd. 

Ny tråd laget jeg ikke, men det jeg skrev var i det minste i tråd med dine innlegg.

Ikkeanonymnok
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det er overhodet ikke noe og gjøre narr av. Det er heller ikke noe humor i dette, mange har mistet dem i toalettet før meg

Men det er kanskje ikke mange som ser det som en mulighet å vaske de i vaskemaskinen eller å kjøpe fake airpods og putte i etuiet (og ikke minst tro at det fungerer). 

Ikkeanonymnok skrev (1 time siden):

Men det er kanskje ikke mange som ser det som en mulighet å vaske de i vaskemaskinen eller å kjøpe fake airpods og putte i etuiet (og ikke minst tro at det fungerer). 

For ikke å snakke om ideen om å opprette Spleis for å skaffe penger til pods! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...