Gå til innhold

Hva er behandling for deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja det skjønner jeg. Men tror behandlere vil ha et mer konkret svar enn det? 

Anonymkode: 3ae59...d22

Men da må vel spørsmålet være noe annerledes. F.eks. "Hva mener du vil være den beste behandling for deg med de utfordringer du har i dag?"

• 1 år senere...

Annonse

En viktig behandling tenker jeg er virkelighets orientering.Spørre pasienten om hva han tenker om alle situasjonene han er i,og prøve å fortelle hva som er virkelig .Komme med logisk informasjon,hvis det er mulig.Jeg ville ikke fortalt alt.Bruke mye tid på dette.

Anonymkode: 58d08...cbc

Jeg syns at behandler bør stille relevante spørsmål, men da måtte jo selvfølgelig jeg si endel om hva jeg oppfattet som problemene mine. Men da igjen ble jeg avhengig av tillit til behandler, og dessverre hadde jeg noen ueheldige opplevelser. Jeg utelukker ikke at jeg var ekstra observant på litt sårbart vis den tiden, mem jeg syns fremdeles de oppførte seg helt corny i retroperspektiv. Mest samnsynlig ville jeg reagert hardere idag faktisk! 

Så traffe jeg en som var mer tilstede. Veldig direkte og også rett på. Det er det jeg trengte. Jeg fremla problemene mine- han stilte veldig gode spørsmål. Jeg er så evig takkmelig for ham. Mest av alt viste han så troverdig respekt. Selv om vi gikk i klinsj noen ganger også. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...