Gå til innhold

Lei meg fordi jeg ikke virkelig fikk sagt til psykologen hvor mye hun har hjulpet meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde siste time med psykolog sist uke og jeg hadde egentlig planer om å si til henne hvor mye hun har hjulpet meg og hvor mye det har betydd for meg. Men det klarte jeg ikke. Hun spurte: "Hvordan synes du det har vert å gå til meg?" og jeg klarte da å si at jeg var veldig glad for å ha funnet (kanskje litt feil ord?) henne fordi hun var sånn "Ja, det kan jeg hjelpe deg med". Jeg ble litt overrasket over spørsmålet så det var det eneste jeg klarte å si. Nå føler jeg bare det var rart sagt.

Men det jeg egentlig ville si var at man merker hun genuint ønsker å hjelpe og at man merker det er et trygt sted å være, at måten hun er på gjør at man tør å åpne opp. At hun har gitt meg mer innsikt i meg selv og mer tro på meg selv også at det ikke er så farlig å være sårbar. 

Anonymkode: 62ccb...ef4

Fortsetter under...

Gjest Hurja

Jeg tenker for min egen del at en (viktig) måte å vise takknemlighet og at hjelpen har betydd mye for meg på er å samarbeide med behandler, lytte til råd/veiledning og jobbe hardt for bedring/endring. Jeg tenker at det betyr mye for en behandler at pasienten har nytte av hjelpen og oppnår bedring. Men jeg vet selvsagt ikke om det er slik - jeg tenkte bare på om det kanskje kan hjelpe deg å tenke sånn, for det er jo jobben deres, en jobb de har valgt fordi de ønsker å hjelpe - og da er det at pasienten blir bedre/frisk kanskje en slags tilbakemelding de setter pris på. 

AnonymBruker
Fru2020 skrev (17 timer siden):

Det var fint det du sa også. Men om det er viktig for deg så send henne et takknemlighetskort.

Dropp takknemlighetskortet! Det du sa var godt nok.

Anonymkode: c49e7...1bd

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...