Gå til innhold

75 mg Quatiapin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Glitter skrev (3 timer siden):

Nei var ikke kun pga søvn. 

Psykiateren sa at jeg tålte hestedoser. Hadde 29 i BMI på 174 cm da pga jeg hadde gått en del opp i vekt og han sa at jeg er ingen petite kvinne...Hadde sikkert ikke tålt like mye medisiner  nå. Men jeg tålte det forsåvidt ikke heller. 

Ok. Men tror du det går fint og ta en øl ved siden etter at man har tatt quatiapin? Blir ikke klok på det jeg leser om det. Jeg har riktig nok ikke en bmi på 29 eller tilsvarende. 

Anonymkode: 6e839...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ok. Men tror du det går fint og ta en øl ved siden etter at man har tatt quatiapin? Blir ikke klok på det jeg leser om det. Jeg har riktig nok ikke en bmi på 29 eller tilsvarende. 

Anonymkode: 6e839...3d0

Jeg har drukket øl med BMI på 20 også da jeg gikk på Quetiapine. Men du bør prøve deg litt fram. Er jo ulikt hva folk tåler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (11 minutter siden):

Jeg har drukket øl med BMI på 20 også da jeg gikk på Quetiapine. Men du bør prøve deg litt fram. Er jo ulikt hva folk tåler. 

Blir man fortere full i verste fall? Jeg ble ganske trøtt med engang på 75 mg. 

Anonymkode: 6e839...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Blir man fortere full i verste fall? Jeg ble ganske trøtt med engang på 75 mg. 

Anonymkode: 6e839...3d0

Jeg pleide ikke å ta medisin når jeg skulle drikke. Blir jo som du sier bare trøtt da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (På 25.6.2022 den 21.28):

Jeg pleide ikke å ta medisin når jeg skulle drikke. Blir jo som du sier bare trøtt da. 

Jeg blir zombie dagen etterpå selvom jeg også bare tar 50 mg. Merker ingenting til det før dagen etterpå.

Klarer nesten ikke våkne om morgen. Har fått spørsmål om jeg har tatt en sovetablett. Regnes det som en sovetablett? 

Anonymkode: 6e839...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg blir zombie dagen etterpå selvom jeg også bare tar 50 mg. Merker ingenting til det før dagen etterpå.

Klarer nesten ikke våkne om morgen. Har fått spørsmål om jeg har tatt en sovetablett. Regnes det som en sovetablett? 

Anonymkode: 6e839...3d0

Det er ikke sovemedisin, men har jo den effekten. Men den zombie-tilstanden er verst i starten før man er vant til medisinen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (4 minutter siden):

Det er ikke sovemedisin, men har jo den effekten. Men den zombie-tilstanden er verst i starten før man er vant til medisinen. 

Vil dette gå over? Jeg skjønner ikke helt hva den skal virke på. Det er bare på 75 mg jeg kjenner jeg har den men det er så ille at jeg nesten ikke kan gå på den. 

Anonymkode: 6e839...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vil dette gå over? Jeg skjønner ikke helt hva den skal virke på. Det er bare på 75 mg jeg kjenner jeg har den men det er så ille at jeg nesten ikke kan gå på den. 

Anonymkode: 6e839...3d0

Den verste hangoveren går over etter hvert ja. Det er oppstartsbivirkninger. Sikkert noen som opplever at det ikke går over, men. For de fleste går det seg til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (40 minutter siden):

Den verste hangoveren går over etter hvert ja. Det er oppstartsbivirkninger. Sikkert noen som opplever at det ikke går over, men. For de fleste går det seg til. 

Hvor lenge kan man forvente at det er sånn da?

Anonymkode: 6e839...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...