Gå til innhold

Medisin og alkohol.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Er det greit å drikke alkohol på dagen/ettermiddagen å ta seroquel og vival når jeg legger meg? Bare tenker å ta noen cider for å kose meg med eller drikke likør, trenger litt kos i livet. Det går jo bare i føde og jeg begynner å bli lei av å stappe meg full, jeg trenger noe stimulerende. Hvordan det virker på meg nå vil jo vise seg. Og så tar jeg jo risperdal om kvelden. Jeg drikker ikke alkohol til vanlig og har ikke drukket på noen år. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
stjernestøv skrev (22 minutter siden):

Er det greit å drikke alkohol på dagen/ettermiddagen å ta seroquel og vival når jeg legger meg? Bare tenker å ta noen cider for å kose meg med eller drikke likør, trenger litt kos i livet. Det går jo bare i føde og jeg begynner å bli lei av å stappe meg full, jeg trenger noe stimulerende. Hvordan det virker på meg nå vil jo vise seg. Og så tar jeg jo risperdal om kvelden. Jeg drikker ikke alkohol til vanlig og har ikke drukket på noen år. 

Det har du vel spurt om mange ganger tidligere.

 

 

 

 

 

Anonymkode: b7d28...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Ble bare motløs av å lese de gamle trådene :( Jeg blir jo ikke bedre på en måte, år etter år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Helst som lite alkohol som mulig men det er vel ikke forbudt skrev sykepleieren, så tydelig at folk drikker selv om de tar medisiner :) Det er ikke farlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (17 minutter siden):

Helst som lite alkohol som mulig men det er vel ikke forbudt skrev sykepleieren, så tydelig at folk drikker selv om de tar medisiner :) Det er ikke farlig. 

Det varierer sikkert litt fra person til person. Jeg har tålt å drikke alkohol selv om jeg har gått på medisiner. Men da jeg var tungt medisinert mistet jeg kontrollen og ble ennå mer locko enn jeg kan bli uten så tung medisinering. Men det skjedde ikke av 2-3 øl. Jeg drakk gjerne 9-15 øl og endte fort opp på glattcelle eller sykehus med alkoholforgiftning. Noen år siden det var såpass ille da. Selv om det av oh til ennå går dårlig, men ikke pga medisiner det da.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Glitter skrev (1 minutt siden):

Det varierer sikkert litt fra person til person. Jeg har tålt å drikke alkohol selv om jeg har gått på medisiner. Men da jeg var tungt medisinert mistet jeg kontrollen og ble ennå mer locko enn jeg kan bli uten så tung medisinering. 

Ok. Jeg er ikke tungt medisinert og nå koser jeg med amarula, de fleste drikker jo litt og det må være lov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (35 minutter siden):

Ok. Jeg er ikke tungt medisinert og nå koser jeg med amarula, de fleste drikker jo litt og det må være lov. 

Ja og du drikker deg jo ikke full slik som jeg gjør. Litt må være lov ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (3 minutter siden):

Ja og du drikker deg jo ikke full slik som jeg gjør. Litt må være lov ja. 

Nei drikker meg ikke full,litt holder for meg. Tok tre amsrula,det må være lov. Mannen ble galen da,han glømmer ikke den sommeren jrg frakk hver dag. Hysterisk er han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Nei drikker meg ikke full,litt holder for meg. Tok tre amsrula,det må være lov. Mannen ble galen da,han glømmer ikke den sommeren jrg frakk hver dag. Hysterisk er han. 

Han blir vel bare bekymret. Men det er vel lenge siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Nei drikker meg ikke full,litt holder for meg. Tok tre amsrula,det må være lov. Mannen ble galen da,han glømmer ikke den sommeren jrg frakk hver dag. Hysterisk er han. 

Tror du har drukket litt vel mye allerede…

Anonymkode: f4b8e...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (1 minutt siden):

Han blir vel bare bekymret. Men det er vel lenge siden?

Det var i 2014 og jeg ble innlagt også da,han glemmer ikke så lett. Men litt kos må jeg ha men han unner meg det ikke fordi han en anti alkohol. Han får bare syte for jeg kommer til å drikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Det var i 2014 og jeg ble innlagt også da,han glemmer ikke så lett. Men litt kos må jeg ha men han unner meg det ikke fordi han en anti alkohol. Han får bare syte for jeg kommer til å drikke. 

Jeg vet jo ikke om du bør holde deg unna eller ikke, men det er jo et valg man må ta selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du har drukket litt vel mye allerede…

Anonymkode: f4b8e...c90

Jeg har ikke det nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (Akkurat nå):

Jeg vet jo ikke om du bør holde deg unna eller ikke, men det er jo et valg man må ta selv. 

Ja det er der,jeg er godt voksen og bestemmer over meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja det er der,jeg er godt voksen og bestemmer over meg selv. 

Ja. :)

Jeg gidder aldri komme med noen pekefinger jeg vet godt at slikt bestemmer man selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (2 minutter siden):

Ja. :)

Jeg gidder aldri komme med noen pekefinger jeg vet godt at slikt bestemmer man selv. 

Takk for det🙂. Nei jeg er heller ikke sånn som kommer med noen pekefinger,folk får gjøre som de selv vil. Det er tross alt snakk om voksne folk. Føler meg som et barn i min manns nærvær og det liker jeg ikke,skal skamme meg fordi jeg drikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Takk for det🙂. Nei jeg er heller ikke sånn som kommer med noen pekefinger,folk får gjøre som de selv vil. Det er tross alt snakk om voksne folk. Føler meg som et barn i min manns nærvær og det liker jeg ikke,skal skamme meg fordi jeg drikker. 

Skjønner du ikke liker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (14 minutter siden):

Jeg har ikke det nei. 

Bare husk at det er veldig mye kalorier i alkohol.

Anonymkode: b7d28...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...