Gå til innhold

Medisin og alkohol.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bare husk at det er veldig mye kalorier i alkohol.

Anonymkode: b7d28...c57

Akkurat nå driter jeg i det, noen gleder må jeg ha i dette livet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Akkurat nå driter jeg i det, noen gleder må jeg ha i dette livet :) 

Har også en sånn dag. Så jeg forstår deg. Skulle gjerne hatt noe skikkelig bra å komme med, men klarer jo ikke følge det selv alltid heller. Så det blir litt opp og ned i vekt, og jeg prøver bare å være fornøyd når det går bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (1 minutt siden):

Har også en sånn dag. Så jeg forstår deg. Skulle gjerne hatt noe skikkelig bra å komme med, men klarer jo ikke følge det selv alltid heller. Så det blir litt opp og ned i vekt, og jeg prøver bare å være fornøyd når det går bra. 

Ja sånn er det noen dager, syns nå du er flink som trener til og med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Akkurat nå driter jeg i det, noen gleder må jeg ha i dette livet :) 

Men da må du slutte å klage over vekta.

Anonymkode: b7d28...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja sånn er det noen dager, syns nå du er flink som trener til og med. 

Takk. Men det er jeg jo så glad i. Kun når jeg er veldig deprimert så klarer jeg det ikke. For meg koster det mye mindre å klare å trene enn for mange som rett og slett hater det. Også har jeg tvang på toppen av at jeg liker det da. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men da må du slutte å klage over vekta.

Anonymkode: b7d28...c57

Ting er ikke SÅ lett da. 

Du kan jo tenke over at kanskje har hun det vanskelig og føler hun virkelig trenger en pause. Kortsiktige løsninger som alkohol og mat er bare Kortsiktige, men i en kjip situasjon kan det være tungt, nesten umulig å la det være. 

Jeg stresser over vekten min selv, men går likevel på smeller både med mat og alkohol. For det blir en konflikt mellom min langsiktige og impulsive tenkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men da må du slutte å klage over vekta.

Anonymkode: b7d28...c57

Nei det gjør jeg nok ikke, hater å gå opp i vekt igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (6 minutter siden):

Takk. Men det er jeg jo så glad i. Kun når jeg er veldig deprimert så klarer jeg det ikke. For meg koster det mye mindre å klare å trene enn for mange som rett og slett hater det. Også har jeg tvang på toppen av at jeg liker det da. 😅

Ja det er vel noe med det. Min mann liker godt å sykle langt eller gå langt hver dag, han er avhengig av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ja det er vel noe med det. Min mann liker godt å sykle langt eller gå langt hver dag, han er avhengig av det. 

Kan fort bli en avhengighet ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...