Gå til innhold

Samkvem og 50+


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er ganske ekkelt og tenke på… Har tenkt at man blir ferdig med den biten av livet ved 50 år. I natt oppdaget jeg noe annet…. Fysj!

Anonymkode: 32e69...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er nesten så jeg tror du bare tuller. Skal man slutte å ha sex fordi man bikker 50? Er du 5 år så skjønner jeg reaksjonen din, men det er du ikke. Jeg synes du får ta deg sammen, slutte å si fysj om andre mennesker. 

Anonymkode: 599ba...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ganske ekkelt og tenke på… Har tenkt at man blir ferdig med den biten av livet ved 50 år. I natt oppdaget jeg noe annet…. Fysj!

Anonymkode: 32e69...1dd

Hvordan "oppdaget" du det da?

Anonymkode: 36505...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan "oppdaget" du det da?

Anonymkode: 36505...f97

Jeg ser for meg at vedkommende er 50+, drakk seg full på portvin og hadde motbydelig sex.

Det er hva jeg velger å tro i alle fall.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (20 minutter siden):

Jeg ser for meg at vedkommende er 50+, drakk seg full på portvin og hadde motbydelig sex.

Det er hva jeg velger å tro i alle fall.

 

😂 Kan jo være at hen overrasket sine virile foreldre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 minutter siden):

😂 Kan jo være at hen overrasket sine virile foreldre? 

Sånt kan skje. Jeg hørte svært mistenkelige lyder fra mine foreldre for en stund siden. De var over 70.

Jeg er såpass voksen at jeg bare synes er er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grendel skrev (27 minutter siden):

Sånt kan skje. Jeg hørte svært mistenkelige lyder fra mine foreldre for en stund siden. De var over 70.

Jeg er såpass voksen at jeg bare synes er er fint.

Hvis noen skulle mene at mannen min og jeg skulle slutte å dele noe så fint og godt bare fordi vi er over 50 så er det deres problem. 😊 Håper virkelig vi vil fortsette med det i mange, mange år til. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hurja
Grendel skrev (39 minutter siden):

Sånt kan skje. Jeg hørte svært mistenkelige lyder fra mine foreldre for en stund siden. De var over 70.

Jeg er såpass voksen at jeg bare synes er er fint.

Jeg synes også det er bare fint - og vakkert ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg sliter like mye med tanken på mine foreldre som mine sønner. Ikke at mine sønner er i gang da. Men jeg tenker det er jeg som har et problem med seksualitet og ikke andre. Jeg holder det også for meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er ganske ekkelt og tenke på… Har tenkt at man blir ferdig med den biten av livet ved 50 år. I natt oppdaget jeg noe annet…. Fysj!

Anonymkode: 32e69...1dd

Har du ikke sett dem i Pridetogene? De går under fanen "50 +" og roper og synger ut "Vi har fremdeles sex selv om vi er fyllt 50, og er stolte av det! "

Anonymkode: 36505...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 11.08):

Det er nesten så jeg tror du bare tuller. Skal man slutte å ha sex fordi man bikker 50? Er du 5 år så skjønner jeg reaksjonen din, men det er du ikke. Jeg synes du får ta deg sammen, slutte å si fysj om andre mennesker. 

Anonymkode: 599ba...c5e

Det var en reaksjon over en hendelse jeg ikke trodde eksisterte. Kunne ikke fantasien forestille meg at de holdt på slikt. Jeg kom på besøk uten forvarsel og snudde selvfølgelig med engang… har tatt meg sammen etter ditt svar… men… minnet sitter enda i. Et sjokk. 

Anonymkode: 32e69...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 10.57):

I natt oppdaget jeg noe annet

 

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg kom på besøk uten forvarsel

Du gikk på besøk til noen om natten og gikk rett inn? Brukbart forsøk, men ikke godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det var en reaksjon over en hendelse jeg ikke trodde eksisterte. Kunne ikke fantasien forestille meg at de holdt på slikt. Jeg kom på besøk uten forvarsel og snudde selvfølgelig med engang… har tatt meg sammen etter ditt svar… men… minnet sitter enda i. Et sjokk. 

Anonymkode: 32e69...1dd

 

Du kan ikke se for deg at for eksempel Solveig Kloppen eller Thomas Giertsen fortsatt har sex? Du tenker at de må være for gamle til sånt?

Enig med @laban i at dette blir vanskelig å tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (4 minutter siden):

 

Du gikk på besøk til noen om natten og gikk rett inn? Brukbart forsøk, men ikke godt nok.

Har egen nøkkel og vet at jeg alltid er velkommen når jeg måtte ønske. 

Anonymkode: 32e69...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (2 minutter siden):

 

Du kan ikke se for deg at for eksempel Solveig Kloppen eller Thomas Giertsen fortsatt har sex? Du tenker at de må være for gamle til sånt?

Enig med @laban i at dette blir vanskelig å tro.

Det blir noe annet og kan ikke sammenlignes. 

Anonymkode: 32e69...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har egen nøkkel og vet at jeg alltid er velkommen når jeg måtte ønske. 

Anonymkode: 32e69...1dd

Om natten er det vel uansett vanlig å sende en melding først? Det er jo ikke så hyggelig å høre at noen tar seg inn om natten, selv om man vet at f.eks. voksne barn har nøkkel?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det blir noe annet og kan ikke sammenlignes. 

Så det er egentlig ikke alder, men kjendisfaktor, som er avgjørende? Hvorfor går grensen ved akkurat 50? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (2 minutter siden):

Om natten er det vel uansett vanlig å sende en melding først? Det er jo ikke så hyggelig å høre at noen tar seg inn om natten, selv om man vet at f.eks. voksne barn har nøkkel?

Så det er egentlig ikke alder, men kjendisfaktor, som er avgjørende? Hvorfor går grensen ved akkurat 50? 

Gjetter på at ts har overrumplet sine foreldre som har tippet 50 år og seriøst har trodd de ikke hadde sex lenger. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har egen nøkkel og vet at jeg alltid er velkommen når jeg måtte ønske. 

Anonymkode: 32e69...1dd

Men det betyr ikke at man låser seg inn uten å ringe på først. Jeg har også nøkkel til datteren min (hun bor i min leilighet), men det kunne ikke falle meg inn å låse meg inn der uten avtale eller uten å ringe på først. Det samme gjelder egne foreldre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det blir noe annet og kan ikke sammenlignes. 

Anonymkode: 32e69...1dd

Nå blir jeg veldig nysgjerrig på hvordan det er annerledes. De er begge over 50.

Det eneste spesielle med dem er at de er kjendiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...