Gå til innhold

Samkvem og 50+


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Gjetter på at ts har overrumplet sine foreldre som har tippet 50 år og seriøst har trodd de ikke hadde sex lenger. ;) 

Joda, men da handler det om hva man ikke liker å tenke på at egne foreldre gjør. Hvis kjendiser på over 50 "ikke kan sammenlignes" med denne sjokkerende opplevelsen, er det jo ikke alderen som er poenget. 

Egentlig er det litt komisk at de man minst i verden ønsker å tenke på / se for seg i en seksuell situasjon, er egne foreldre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
laban skrev (8 minutter siden):

Om natten er det vel uansett vanlig å sende en melding først? Det er jo ikke så hyggelig å høre at noen tar seg inn om natten, selv om man vet at f.eks. voksne barn har nøkkel?

Så det er egentlig ikke alder, men kjendisfaktor, som er avgjørende? Hvorfor går grensen ved akkurat 50? 

For de er 50 år og jeg trodde ikke de holdt på sånn enda… pleier vanligvis sende melding bare ikke denne gangen. 

Anonymkode: 32e69...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (9 minutter siden):

Men det betyr ikke at man låser seg inn uten å ringe på først. Jeg har også nøkkel til datteren min (hun bor i min leilighet), men det kunne ikke falle meg inn å låse meg inn der uten avtale eller uten å ringe på først. Det samme gjelder egne foreldre også.

Det er stor forskjell på om det skulle vært motsatt. Man regner med at man alltid kan komme hjem uansett om det er natt eller dag uten og bli utsatt for for noe sånn men kan hende jeg overreagerer… jeg hadde bare ikke forventet meg det. 

Anonymkode: 32e69...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For de er 50 år og jeg trodde ikke de holdt på sånn enda… pleier vanligvis sende melding bare ikke denne gangen. 

Anonymkode: 32e69...1dd

Jaja, du kommer nok over det. Kjønnsdriften spør ikke om man er pen, kjendis eller over 50. 

Du har kanskje fått med deg at det hender folk skifter partnere når de er i 50-årene? Det kan jo tenkes at det ikke bare er for å drikke kaffe og spise mokkabønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man regner med at man alltid kan komme hjem uansett om det er natt eller dag uten og bli utsatt for for noe sånn

Man blir ikke "utsatt" for noe dersom man låser seg inn til folk sent på kvelden eller natten uten varsel og avslører at de gjør ting på soverommet som er vanlig å gjøre der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er stor forskjell på om det skulle vært motsatt. Man regner med at man alltid kan komme hjem uansett om det er natt eller dag uten og bli utsatt for for noe sånn men kan hende jeg overreagerer… jeg hadde bare ikke forventet meg det. 

Anonymkode: 32e69...1dd

Så du trodde ikke at dine foreldre hadde noe liv etter at du hadde flyttet hjemmefra? Du verden. Forhåpentligvis har de et godt og aktivt sexliv lenge ennå og nå har du lært at du ikke går inn til dem uten å ringe på døra først. Det er vanlig folkeskikk spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
laban skrev (7 minutter siden):

Jaja, du kommer nok over det. Kjønnsdriften spør ikke om man er pen, kjendis eller over 50. 

Du har kanskje fått med deg at det hender folk skifter partnere når de er i 50-årene? Det kan jo tenkes at det ikke bare er for å drikke kaffe og spise mokkabønner?

Du kan få sagt det 😄 😄 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Det er helt vanlig for folk over 50 å ha et aktivt sexliv - også når de har voksne barn 🙂 

Snakker av erfaring 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (20 minutter siden):

Jaja, du kommer nok over det. Kjønnsdriften spør ikke om man er pen, kjendis eller over 50. 

Du har kanskje fått med deg at det hender folk skifter partnere når de er i 50-årene? Det kan jo tenkes at det ikke bare er for å drikke kaffe og spise mokkabønner?

Det er det de pleier og gjøre når jeg kommer og jeg har kommet til alle tider av døgnet bare lenge siden jeg har låst meg inn på natten. Det aller verste er at det er en ny partner til forelderen min og helt ærlig har jeg hatt problem til hen siden hen kom inn. Jeg er enda rystet av denne hendelsen. Kan ikke hjelpe det. 

Anonymkode: 32e69...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (16 minutter siden):

Så du trodde ikke at dine foreldre hadde noe liv etter at du hadde flyttet hjemmefra? Du verden. Forhåpentligvis har de et godt og aktivt sexliv lenge ennå og nå har du lært at du ikke går inn til dem uten å ringe på døra først. Det er vanlig folkeskikk spør du meg.

Nei jeg trodde ikke det… det hadde de så absolutt og mer enn det. Jeg hadde bare ikke trodd det. Jeg har lært og sende melding fra nå av, så noe godt kom det utav det. 

Anonymkode: 32e69...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (20 minutter siden):

Så du trodde ikke at dine foreldre hadde noe liv etter at du hadde flyttet hjemmefra? Du verden. Forhåpentligvis har de et godt og aktivt sexliv lenge ennå og nå har du lært at du ikke går inn til dem uten å ringe på døra først. Det er vanlig folkeskikk spør du meg.

Men å ringe på ringeknappen? Det faller meg ikke naturlig inn. Der går grensen. 

Anonymkode: 32e69...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det aller verste er at det er en ny partner til forelderen min

Hm - da skal du ikke se bort fra at det har vært seksuell tiltrekning med i bildet. 50-åringer skaffer seg sjelden nye partnere bare for å få hjelp med praktiske gjøremål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (3 minutter siden):

Hm - da skal du ikke se bort fra at det har vært seksuell tiltrekning med i bildet. 50-åringer skaffer seg sjelden nye partnere bare for å få hjelp med praktiske gjøremål. 

Kvalmt. Vil helst ikke få videre traumer av og forstille meg det. 

Anonymkode: 32e69...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kvalmt. Vil helst ikke få videre traumer av og forstille meg det. 

Anonymkode: 32e69...1dd

Du får ikke traumer av dette.

Jeg vil heller si du gjennomgår en  "realitetsorientering". Det kan være smertefullt, men det er bare sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Man regner med at man alltid kan komme hjem uansett om det er natt eller dag uten og bli utsatt for for noe sånn men kan hende jeg overreagerer… jeg hadde bare ikke forventet meg det. 

Anonymkode: 32e69...1dd

Ja du overreagerer. Sex er en naturlig drift og det er helt vanlig at voksne har et sexliv. Det er derimot uvanlig å tenke at man utvikler et traume av å komme over eller høre at noen har sex. Hvor gammel er du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (11 timer siden):

Ja du overreagerer. Sex er en naturlig drift og det er helt vanlig at voksne har et sexliv. Det er derimot uvanlig å tenke at man utvikler et traume av å komme over eller høre at noen har sex. Hvor gammel er du? 

Det var høye lyder det var galskap. Jeg har nok fått varige mèn. 

Anonymkode: 32e69...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (11 timer siden):

Ja du overreagerer. Sex er en naturlig drift og det er helt vanlig at voksne har et sexliv. Det er derimot uvanlig å tenke at man utvikler et traume av å komme over eller høre at noen har sex. Hvor gammel er du? 

Jeg vet det er helt naturlig det var satt på spissen. Med traume … 

Anonymkode: 32e69...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det var høye lyder det var galskap. Jeg har nok fått varige mèn. 

Anonymkode: 32e69...1dd

Så herlig! Gled deg over at du har friske, sunne foreldre som nyter livet fremfor å glo i din egen navle og synes synd på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...