AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 Del Skrevet 30. juni 2022 Det kjennes ut som bedøvende i leppen, men den skal vel være ute etter 2 dager? Det gjorde veldig vondt da tannlegen satt bedøvelsen i det området jeg er nummen denne gangen. Kan jeg ha fått en nerveskade? Noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: a0273...77c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 Del Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det kjennes ut som bedøvende i leppen, men den skal vel være ute etter 2 dager? Det gjorde veldig vondt da tannlegen satt bedøvelsen i det området jeg er nummen denne gangen. Kan jeg ha fått en nerveskade? Noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: a0273...77c Ikke helt uvanlig. Tannlegen har trolig truffet nerven med nålen. Går trolig over, men kan ta tid. Anonymkode: d8c8b...e2f 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ikke helt uvanlig. Tannlegen har trolig truffet nerven med nålen. Går trolig over, men kan ta tid. Anonymkode: d8c8b...e2f Nå er jeg på dag 3 , og jeg er fortsatt nummen. Jeg tror tannlegen må ha truffet nerven med sprøyten når han satte bedøvelsen. Gjorde forferdelig vondt denne gangen da han satte bedøvelsen. Jeg vred meg i smerte. Men det er bare litt ubehagelig med å føle meg fortsatt litt bedøvet der han jobbet. Men det går sikkert over 😅. Håper det. 😅 Anonymkode: a0273...77c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå er jeg på dag 3 , og jeg er fortsatt nummen. Jeg tror tannlegen må ha truffet nerven med sprøyten når han satte bedøvelsen. Gjorde forferdelig vondt denne gangen da han satte bedøvelsen. Jeg vred meg i smerte. Men det er bare litt ubehagelig med å føle meg fortsatt litt bedøvet der han jobbet. Men det går sikkert over 😅. Håper det. 😅 Anonymkode: a0273...77c Du kan jo ringe tannlegen og høre hva de sier? Anonymkode: 0d801...8f7 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan jo ringe tannlegen og høre hva de sier? Anonymkode: 0d801...8f7 Tannlegen skulle være stengt i hele juli. Får bare gi dette tid å se om det går over etterhvert. Kan kanskje være normalt å være nummen etter å ha boret et hull. Men hullet lå plassert på framsiden av tannen. Og det kjennes svært smertefullt da bedøvelsen ble satt i det området. Kjennes som om jeg er fortsatt bedøvet i leppen, men det er nok bare å ta tiden til hjelp. Er bare på tredje dag etter tannlegebesøket. Men tror det som en skriver i tråden av det kan være at tannlegen har kommet borti en nerve med nålen. Mulig derfor det var så ekstreme smerter da bedøvelsen ble satt. Men kommer til å spørre tannlegen om hva det kan være om problemet vedvarer. Anonymkode: a0273...77c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.