Gå til innhold

Nummen i leppen 2 dag etter tannlegebesøk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det kjennes ut som bedøvende i leppen, men den skal vel være ute etter 2 dager? 

Det gjorde veldig vondt da tannlegen satt bedøvelsen  i det området jeg er nummen denne gangen. Kan jeg ha fått en nerveskade? Noen som har opplevd noe lignende? 

Anonymkode: a0273...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det kjennes ut som bedøvende i leppen, men den skal vel være ute etter 2 dager? 

Det gjorde veldig vondt da tannlegen satt bedøvelsen  i det området jeg er nummen denne gangen. Kan jeg ha fått en nerveskade? Noen som har opplevd noe lignende? 

Anonymkode: a0273...77c

Ikke helt uvanlig. Tannlegen har trolig truffet nerven med nålen. Går trolig over, men kan ta tid.

 

Anonymkode: d8c8b...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ikke helt uvanlig. Tannlegen har trolig truffet nerven med nålen. Går trolig over, men kan ta tid.

 

Anonymkode: d8c8b...e2f

Nå er jeg på dag 3 , og jeg er fortsatt nummen. Jeg tror tannlegen må ha truffet nerven med sprøyten når han satte bedøvelsen. Gjorde forferdelig vondt denne gangen da han satte bedøvelsen. Jeg vred meg i smerte. Men det er bare litt ubehagelig med å føle meg fortsatt litt bedøvet der han jobbet. Men det går sikkert over 😅. Håper det. 😅

Anonymkode: a0273...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå er jeg på dag 3 , og jeg er fortsatt nummen. Jeg tror tannlegen må ha truffet nerven med sprøyten når han satte bedøvelsen. Gjorde forferdelig vondt denne gangen da han satte bedøvelsen. Jeg vred meg i smerte. Men det er bare litt ubehagelig med å føle meg fortsatt litt bedøvet der han jobbet. Men det går sikkert over 😅. Håper det. 😅

Anonymkode: a0273...77c

Du kan jo ringe tannlegen og høre hva de sier?

Anonymkode: 0d801...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan jo ringe tannlegen og høre hva de sier?

Anonymkode: 0d801...8f7

Tannlegen skulle være stengt i hele juli. Får bare gi dette tid å se om det går over etterhvert. Kan kanskje være normalt å være nummen etter å ha boret et hull. Men hullet lå plassert på framsiden av tannen. Og det kjennes svært smertefullt da bedøvelsen ble satt i det området. Kjennes som om jeg er fortsatt bedøvet i leppen, men det er nok bare å ta tiden til hjelp.

Er bare på tredje dag etter tannlegebesøket.  Men tror det som en skriver i tråden av det kan være at tannlegen har kommet borti en nerve med nålen. Mulig derfor det var så ekstreme smerter da bedøvelsen ble satt. Men kommer til å spørre tannlegen om hva det kan være om problemet vedvarer.

Anonymkode: a0273...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...