Gå til innhold

Elendig hukommelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan vet man hva som skyldes stress og hva som skyldes demens eller andre sykdommer? Min hukommelse er så elendig at jeg er bekymret, noe jeg også har vært lenge. Jeg husker skremmende lite, og det gjelder både korttid og langtidshukommelse. Men så har jeg også konstant mye indre stress i livet. Jeg har aldri indre ro, og jeg har også oppmerksomhetssikt. 

Anonymkode: 543b7...b73

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/467479-elendig-hukommelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.7.2022 den 9.50):

Hvordan vet man hva som skyldes stress og hva som skyldes demens eller andre sykdommer? Min hukommelse er så elendig at jeg er bekymret, noe jeg også har vært lenge. Jeg husker skremmende lite, og det gjelder både korttid og langtidshukommelse. Men så har jeg også konstant mye indre stress i livet. Jeg har aldri indre ro, og jeg har også oppmerksomhetssikt. 

Anonymkode: 543b7...b73

Hvor gammel er du?

Har du andre symptomer også,? F.e finne fram der du går, i kjente områder,  vanskelig å utføre dagligdagse gjøremål?

Anonymkode: 0bf82...037

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/467479-elendig-hukommelse/#findComment-4101889
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...