Gå til innhold

Hvor kan man møte folk med psykoselidelser? Hvordan finner man jenter å date med psykoselidelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en 29 år gammel mann som ønsker å komme i kontakt med og date jenter med psykoselidelse. Har en psykoselidelse selv og ønsker å komme i kontakt med likesinnede. Hvor er steder hvor man kan møte likesinnede? Noen som vet?

Anonymkode: a5053...ea5

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det vanlig at folk med psykoselidelser vil ha kjæreste? Trodde de var ensomme ulver. Eller at de isolerte seg siden det står slikt på nettet. Men det er kanskje bare meg da jeg har aldri hatt noen interesse for sånt

Anonymkode: 9b6be...2c4

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det vanlig at folk med psykoselidelser vil ha kjæreste? Trodde de var ensomme ulver. Eller at de isolerte seg siden det står slikt på nettet. Men det er kanskje bare meg da jeg har aldri hatt noen interesse for sånt

Anonymkode: 9b6be...2c4

Jeg er både gift og har barn:)

Anonymkode: 7f632...d14

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er en 29 år gammel mann som ønsker å komme i kontakt med og date jenter med psykoselidelse. Har en psykoselidelse selv og ønsker å komme i kontakt med likesinnede. Hvor er steder hvor man kan møte likesinnede? Noen som vet?

Anonymkode: a5053...ea5

Fontenehuset, ulike dagsenter

Anonymkode: be974...1a5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...